Πέμπτη 20 Απριλίου 2006

Doppler Άννας

ΒΙΟΜΕΤΡΙΑ/ ΑΝΑΤΟΜΙΑ
BPD 90,0mm
OFD 109,0mm
TCD 41mm
CM 9mm
HC 313mm
AC 287mm
TAD 106,0mm
FL 65,0mm
BPD / OFD 0,826
HC / AC 1,091
Εκτίμηση Βαρους Εμβρύου 2.215 g
Προβολή Κεφαλική
Θέση Πλακούντα οπίσθιος υψηλος, ωρίμανση GRADE I
Ποσότητα αμνιακου υγρού ΚΦ
Ομφάλιος λώρος 3 αγγεια
Τελοδιαστολική ροή : Θετική

Ημερολογιακή ηλικία κύησης (βάσει ΤΕΡ): 34 εβδομάδες και 3 ημέρες ΠΗΤ: 27/05/2006
Κεφαλική περίμετρος: 33 εβδομάδες και 2 ημέρες +- 3 εβδομάδες
Κοιλιακή περίμετρος: 32 εβδομάδες και 6 ημέρες +- 3 εβδομάδες
Μήκος μηριαίων: 33 εβδομάδες και 4 ημέρες +- 3 εβδομάδες

με αυτά τα τελευταία έχω λίγο προβληματισθεί. Επειδή οι διαστάσεις λένε ότι το μωρό είναι μικρότερο από ότι θα έπρεπε, βέβαια το καθυσηχαστικό είναι ότι από την αρχή (αυχενική) μου το είχαν βγάλει μικρότερο που σημαίνει ότι βάσει ΤΕΡ γίνεται λάθος υπολογισμός και όχι ότι δε μεγαλώνει το παιδάκι...

Να σας πώ και τα υπόλοιπα.. λοιπον περιμέναμε στο ιατρείο του Κούρτη από τισ 17.00 μέχρι τισ 20:05... πίκρα.. γιατί η γραμματέας (κατά τα άλλα συμπαθέστατη), δε με βρήκε στο τηλ να μου πει να αργήσω εκει που περιμέναμε λοιπόν, ήταν και άλλες κοπέλες με τους άντρες τους 4 ζευγάρια συγγεκριμένα που είχαμε όλοι ραντεβού στις 17.00!! φοβερό?? γιατί το κανουν αυτό?? anyway...
Ο κούρτης αρκετά συμπαθής. λίγο απότομος όταν μας είπε ότι το μωρό είναι μικρότερο.. δεν ξέρω μπορεί να έχω συνηθήσει από το δικό μου γιατρό που είναι πάντα με το χαμόγελο και μου λέει όλο θετικά πράγματα..
Πάντως όλα καλά... άλλος ένας όμορφος μήνας απέμεινε και δεν έχω ψωνίσει τίποτα!!! χεχε

Δεν υπάρχουν σχόλια: