Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Φαναράκια για τον Επιτάφιο - Εργαστήρι χειροτεχνίας για παιδιά - Craft Workshop



Σήμερα στο εργαστήρι χειροτεχνίας φτιάξαμε φαναράκια για την Μεγάλη Παρασκευή.

Μπορούμε να τα ανάψουμε και την Ανάσταση για να φέρουμε το Άγιο Φως στο σπίτι ή για αυτούς που θα μείνουν στην εκκλησία μέχρι το τέλος και η λαμπάδα τους θα έχει καεί!

Χρησιμοποιήσαμε γυάλινα βάζα, ελαστική δαντέλα, σπάγγο, χαρτί , κόλλα ντεκουπάζ και σύρμα
Τα παιδιά έμαθαν να ράβουν με βελόνα και κλωστή, να δουλεύουν με πένσα και σύρμα ώστε  να στερεώσουν το σύρμα πάνω στο γυαλί.
Ήρθαν σε επαφή (ακροθιγώς) με την τεχνική του ντεκουπάζ, τα ψαλίδια και οι βελόνες πήραν φωτιά και με πολύ χαρά είδαμε για ακόμα μια φορά πόσο δεξιότητα έχουν τα μικρά παιδάκια! Ο μικρότερος της παρέας μας, χειριζόταν με θαυμαστή μαεστρία κλωστή και βελόνα, έκανε τους κόμπους του! Ο επίσης μικρούλης Αλέξανδρος εκανε μοχλό με τον μαρκαδόρο και λύγιζε το σύρμα κανοντας θηλιές για το σπάγγο του!
Ακόμα μια μέρα, κάναμε πολύ περισσότερα από όσα είχα σχεδιάσει και περάσαμε καταπληκτικά!

Το ραντεβού δόθηκε, το κανόνισαν τα πιτσιρικάκια μεταξύ τους τη Μ.Παρασκευή στην ακολουθία του επιταφίου θρήνου. Θα είμαστε εκεί όλοι με τα φαναράκια μας!

Την επόμενη Παρασκευή στις 17.00 θα κάνουμε πάλι κάτι Πασχαλινό!

8 σχόλια:

ANASTASIA είπε...

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ?ΠΩΣ?ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΤΑ ΕΞΙ.

Momma's daily life είπε...

Πολύ όμορφα τα φαναράκια σας Ευαγγελία μου, έχω φτιάξει και εγώ κάτι αντίστοιχα αλλά για να διακοσμήσω έναν δίσκο, τρέλαινομαι με τη δαντέλα πάνω στο γυαλί!

Σοφία είπε...

Tι ωραια ιδεα!Θα το κανω κι εγω!!!

Maria's Little Men.gr είπε...

Πολύ όμορφα τα φαναράκια σας Ευαγγελία! Εκπληκτική η ιδέα να χρησιμοποιήσετε βαζάκια και η δαντέλα ταίριαξε άψογα...καλές δημιουργίες και την επόμενη φορά! Φιλιά

Αθηνά είπε...

Πρωτότυπα τα φαναράκια σας!! Και πανέμορφα!! Πολύ σπουδαίο αυτό που κάνεις με το εργαστήριο Ευαγγελία μου πραγματικά!! Φιλιά

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!!
Αναστασία στείλε μου email στο euapap@yahoo.gr

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!!
Αναστασία στείλε μου email στο euapap@yahoo.gr

Parents Land Gr είπε...

Τι ομορφα πραγματα που φτιαχνεται. Εμας τους μεγαλους ποτε θα μας στρώσεις?