Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007

Ταξίδι στη Λέσβο

Πουθενά σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου, ο ήλιος και η Σελήνη δε συμβασιλεύουν τόσο αρμονικά, δε μοιράζονται τόσο ακριβοδίκαια την ισχύ τους, όσο επάνω σε αυτό το κομμάτι της γης που κάποτε, ποιος ξέρει, σε τι καιρούς απίθανους, ποιος θεός, για να κάνει το κέφι του, έκοψε και φύσηξε μακριά ίδιο πλατανόφυλλοκαταμεσής του πελάγους."
Οδυσσέας Ελύτης

Βορειοανατολικό Αιγαίο αυτή τη φορά και σειρά έχει η Λέσβος. Το νησί της Λέσβου ήταν πάρα πολύ ωραίο, αλλα δυστυχώς λόγω φόρτου εργασίας και βροχερού καιρού δεν κατάφερα να κάνω πολλές βόλτες. Αλλα πήγα στο Μόλυβο, στην Πέτρα, στη Μανταμάδος και φυσικά στη Μυτιλήνη. Τα λίγα που είδα μου άφησαν μια πολυ γλυκειά γευση για το νησί αυτό. Σαν να ήταν κολημμένο στη Μικρά Ασία και κάποιος καλός άνεμος να το'σπρωξε την ώρα που έπρεπε λίγο πιο προς τα ΄μάς... κάτι τέτοιο

Ο Μόλυβος ή Μύθυμνα ήταν μαγευτικός, σαν από πίνακα. Είναι ένα χωριό πολύ γραφικό, χρισμένο σε ένα λόφο με γραφικά τοπία, μεσαιωνική αρχιτεκτονική και καθόλου παραποιημένο από τον τουρισμό. Όλοι μου λέγαν ότι το καλοκαίρι είναι πολύ πιο όμορφος αλλα εγώ δεν το πιστεύω. Πόσο ομορφότερα να είναι; Πήγα μια Τετάρτη απόγευμα μετά τις 16.00. Στο δρόμο ήμουν χωρίς υπερβολή εντελώς μόνη μου και έκανα βόλτες και έβγαζα φωτογραφίες. Η Θάλασσα ήταν αγριεμένη και είχε ένα περίεργο σκούρο χρώμα γιατί ήταν μετά από βροχή. Ο ήλιος είχε αρχίσει να δύει και φώτιζε τα πέτρινα σπίτια δίνοντας μια πορτοκαλί χροιά. Είχε πολύ ησυχία και ακούγονταν μόνο τα κύμματα στην προβλήτα. Εγω είχα μαγευτεί και ήθελα να μείνω εκεί.

Η διαμονή μου

Στη Μυτιλήνη, έμεινα σε ενα πολύ ωραίο ξενοδοχείο που λεγόταν Πύργος Μυτιλήνης. Με εντυπωσίασε πολύ η διακόσμησή του.
Ηταν πολύ προσεγμένο, αριστοκρατικό, γραφικό και έμοιαζε με παλιό αρχοντικό. Το δωμάτιο που έμενα μου άρεσε πολύ και αν ξαναπάω ποτέ στη Μυτιλήνη σίγουρα θα μείνω εκεί πάλι. Μπαίνοντας στο δωμάτιο για πρώτη φορά σου βάζαν και λουλούδια και γλυκό του κουταλιού. Το κρεβάτι στο δωμάτιο που έμενα ήταν υπέρδιπλο και είχε πουπουλένιο πάπλωμα, όπου στην παπλωματοθήκη είχε κεντημένο το όνομα του ξενοδοχείου
Το νησί της Λέσβου ήταν πάρα πολύ ωραίο, αλλα δυστυχώς λόγω φόρτου εργασίας και βροχερού καιρού δεν κατάφερα να κάνω πολλές βόλτες. Αλλα πήγα στο Μόλυβο, στην Πέτρα, στη Μανταμάδος και φυσικά στη Μυτιλήνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: