Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Ὁ Ἀέρας λάλησε

που γράφει και ο Δροσίνης
και λόγω των μποφόρ και εμείς είπαμε σήμερα να μην πάμε θάλασσα. Η Άννα είχε βηχαλάκι και είπαμε να το αποφύγουμε. Θα μπορούσε να πάει με τον μπαμπά των φίλων της αλλα λογω του βήχα θα'πρεπε να τη σκουπίζει καλά κάθε φορά που μπαινοβγαίνει στη θάλασσα, να της αλλάζει μαγιώ, και αυτές είναι δουλειές που κάνουν οι μαμάδες :) Την εναλλακτική να πάει μαζί μονο για παρέα και να μην μπει στη θάλασσα, δε τη δέχτηκε. Οταν με παράπονο μου είπε "πάμε τότε για λίγο παιδικούλα;;;" Δεν μπορούσα να αντισταθώ,  οποτε πήγαμε στην παιδική χαρά.

Εκανα και τα στραβά μάτια και για να μην της λέω συνέχεια όχι, υπέκυψα στην όρεξή της για ένα λαχταριστό ομολογουμένως λουκουμά
Η Ερατώ δεν έδωσε και πολύ σημασία στην πρώτη της φορά στην παιδική χαρά και κοιμόταν καθόλη τη βόλτα. Συνέχισε τον ύπνο της και μετά στο σπίτι, αφήνοντας μας να φάμε το μεσημεριανό μας και να ξαπλώσουμε για τη μεσημεριανή μας σιέστα

την τελευταία φορά που είχαμε πάει σε αυτήν την παιδική χαρά, εγω ήμουν με την κοιλιά τουρλα, αι ενημερωνόμουν περι του τοκετού κτλ.

Σημείωση: Αυτό το βιβλίο είναι πραγματικά αξιόλογο και το συστείνω ανεπιφύλακτα σε όσες γυναίκες θέλουν να έχουν γνώμη για τον τοκετό τους και να τον ευχαριστηθούν με κάθε ασφάλεια για το μωρό τους. Είναι το "The Birth Book: Everything You Need to Know to Have a Safe and Satisfying Birth"


Οσο εγω διάβαζα, η Άννα  έκανε κούνια, και μου ζήτουσε πολύ ευγενικά να την κουνήσω μόνο αν δεν κουράζομαι :)

και σκαρφάλωνε μόνη της.,..

και τώρα... να!! αντί για κοιλιά έχω ένα γεμάτο sling!! Τί ευτυχία!

1 σχόλιο:

yogaμάνα είπε...

ειστε μια γλυκα με το σλινκ αγκαλιτσα Ευαγγελια μου κ η Αννουλα να παιζει στις κουνιες. Τι ωραια εικονα...