Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Φωτογραφικό παιχνίδι

Για την δεύτερη μέρα του Μαΐου έχει τίτλο "Skyline"
Το skyline δεν ξέρω πώς μεταφτάζεται στε ελληνικά... είναι η γραμμή που σχηματίζουν τα κτίρια  - ουρανοξύστες μιας πυκνοχτισμένης πόλης στον ουρανό. Είναι δηλαδή κάτι τέτοιο

Με έχει εντυπωσιάσει στο παρελθόν το skyline της Νέας Υόρκης επειδή πιθανόν δεν είχα ξαναδεί ποτέ ουρανοξύστες

Το δικό μου skyline ειδικά αυτές τις μέρες είναι αυτό... και με αγχώνει πολύ!!
Έχω μόνο δύο παιδάκια με διαφορά 4 χρόνια μεταξύ τους.. τα ρούχα που μαζεύονται είναι άπειρα...
Εχω βγάλει τα καλοκαιρινά, και έχω πακετάρει τα χειμωνιάτικα. Είναι όλα μέσα στη μέση σε τεράστιες σακούλες. Τα χειμωνιάτικα δεν κρύβονται ακόμα γιατί περιμένουν τα 4 πλυντήρια να τελειώσουν για να κρυφτούν και τα τελευταία ρούχα. Επίσης περιμένουν να πάρουμε κάμφορα που έχουμε ξεχάσει να ρίξουμε στις τσάντες!!

Τα καλοκαιρινά περιμένουν να περάσουν κρίση. Να δουμε αν είχαμε κάνει σωστή μαντεψιά πέρισυ και κρατήσαμε τα σωστά που φέτος να μας κάνουν. Τα μικρά της Αννας κρύβονται σε άλλο μέρος, τα μικρά της Ερατώς σε άλλο πιο καταχωνιασμένο. Τα παπουτσια χωρίζονται σε 2 βασικές κατηγορίες και μετά σε υποκατηγορίες
η πρώτη βασική κατηγορία είναι η
Μας κάνουν που χωρίζεται στις εξείς υποκατηγορίες
"μας κάνουν" ¨"μας κάνουν αλλά δε μας αρέσουν"

η δεύτερη κατηγορία είναι η
Δε μας κάνουν και χωρίζεται στις:
"δε μας κάνουν αλλά τα κρατάμε" "δε μας κάνουν και τα πετάμε" "δε μας κάνουν και τα χαρίζουμε" "δε μας κάνουν και τα πουλάμε"

εγω που συνήθως είμαι τέρας ψυχραιμίας... θέλω να βάλω τα κλάμματα...
η φωτογραφία είναι υποπολλαπλάσιο της όλης εικόνας ή τουλάχιστον έτσι νιώθω



και επειδή πολύ πέσαμε ψυχολογικά, κάτι για ανάταση!!
Τον τελευταίο καιρό που τα παράθυρα και τα πατζουρια μένουν ανοιχτά πολύ πολύ ώρα, απολαμβάνουμε τη θέα μας!! και την ήρεμη προς το παρρόν θάλασσα.... τέτοιο skyline πολλές μεγαλουπόλεις θα ζήλευαν... σωστά;;






-----------------------------------------------------------------------------------------------
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε αυτό το ποστ

Ελληνικά blog που συμμετέχουν:
(αρκετή συμμετοχή ε;;; γιούπι!! )  
 

Οσοι θέλετε να συμμετέχετε πείτε να σας προστεθείτε στη λίστα!!!!

5 σχόλια:

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

τα ρούχα! Αχ αυτά τα ρούχα!
kathy by anthomeli

Irene είπε...

Αχ έχω κι εγώ κάτι τέτοια βουνά από ρούχα...!!! Θα κρατήσω την φωτογραφία με την ήρεμη θάλασσα ...

Ανώνυμος είπε...

Μην αγχώνεσαι με τα ρούχα, και εγώ στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι και ακόμη χειρότερα.Πολλά ρούχα, έχω 3 παιδιά οπότε καταλαβαίνεις, θέλω να βάλω τα κλάμματα,που θα πάει θα τα καταφέρω.
Η θέα είναι καταπληκτική, είναι ωραία η περιοχή σας.
καλό βράδυ.

Ειρήνη.

___ είπε...

Αααααχ η 1η φωτόοοοο και
βααααχ η 2η...
Και εδώ την ίδια πάλη με τα χειμωνιάτικα έχουμε. Ελπίζω να νικήσουμε τελικά!

marianth είπε...

Μάνα κουράγιο!και πως απεχθάνονται το σίδερο!
Κουράγιο κορίτσι