Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

η ψύχραιμη η μάνα

Πολύ αγωνία έχω σήμερα 
Αύριο το πρωί θα έρθει το σχολικό να πάρει το Ερατακι μου το μικρό μου το μωρό μου το ευθραυστάκι μου! Να το παει στο σχολειο και να μείνει εκεί κάποιες ώρες μόνο του. Μόνο του το μωρό μου; Και αν διψαει; Αν πεινάει και θέλει κι άλλο πρωινάκι; Αν κλαίει; Θα έχει κάποιον να την παρηγορήσει ; Αν κάποιος της φωνάξει; Αν τα άλλα παιδιά δεν την παίζουν ; 
Ξέρω όλα καλα θα πανε, αλλα θα ειναι εκεί όσο καλά ήταν στο σπίτι μας ; Αν πει κάτι από αυτά τα γλυκά λογάκια που λέει εγω θα το χάσω ; Θα το ακούσει κανεις ; Θα θυμούνται ότι δεν της αρεσει να τη χτενίζουν; Οτι πίνει πολυ νερό ; 
Γιατι με βασανίζουν αυτές οι σκέψεις ; Αφού με τη λογική ειναι κουκιά μετρημένα ... Αλλα τί ειναι η ζωή μας; Κουκιά ; Ωχ ! τους είπα ότι δεν κανει να φάει κουκιά ; Τους το είπα μωρέ, και εδώ που τα λέμε ποιος τρώει κουκιά τη σημερον ημέρα, ας τους φτιάξουν κάποιο άλλο όσπριο. Φακες που τις τρώνε τα μικρά ! Αλλα θα τους τις φυσάνε; Η Ερατω θέλει να της το φυσάει κάποιος όλο το πιάτο οχι μόνο το κουταλι. Θα έχει κάποιον να το πει; 
Μα τί με έχει πιάσει ; Εγω η ψύχραιμη! Και που να μην είχα και άλλο παιδί στο σπίτι.. Α παει αν μου φύγει και αυτός τί θα κάνω;; 4ο; 
Θα κάνω υπομονή και θα τη δω πώς θα γυρίσει το μεσημέρι 
Μακάρι νάναι χαρούμενη !

και ναι! γύρισε και ήταν χαρούμενη, αλλα δε μου απαντούσε σε όλες τις ερωτήσεις μου! μήπως οι 10 ερωτήσεις το δευτερόλεπτο ήταν πολλές; τί τη ρώτησα;; αν έκανε μπάνιο στην πισίνα; αν της σκούπισε κανείς τα μαλλάκια, αν έφαγε, αν πήγε στην τουαλέτα  αν έπλυνε τα δόντια της, αν είχε αρκετό φαγητό, αν την μάλωσε καμία δασκάλα, αν τη στενοχώρησε κανένα παιδάκι, αν θέλει να ξαναπαει ...
της άρεσε!!

5 σχόλια:

Craftlandgr είπε...

χαχα κατι μου θυμιζουν ολα αυτα!!!καθε μερα που παω να την παρω ολο και κατι θυμιζω στην δασκαλα..Αφου αρεσε στην Ερατουλα μια χαρα!!!αντε καλη αρχη!!!!

Φλώρα είπε...

Αχ βρε ψύχραιμη!

Unknown είπε...

Γεια σου Ευγελλια μου!!! Ειμαι η Διονυσια,εχω κ εγω τα 2 μου μικρα στο σχολειο με την Ερατω σου!!! σου ξανα λεω λοιπον πως σου ειναι ιδια η Ερατω σου,ειστε ολοιδιες κουκλες!!!να τα χαιρεσαι τα παιδακια σου!!

Unknown είπε...

Γειά σου Ντενίς και από δω!!Η Ερατώ στην αρχή έκλαιγε, αλλά τα πραγματα είναι καλύτερα τώρα. Δεν το ε΄χουμε λύσει τελείως αλλά νομίζω πάμε καλά

Μαμά στο Δρόμο είπε...

:-) Πώς σε νιώθω!