Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Photo a day (5-10 April)

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι μέρος ενός παιχνιδιού, που τραβάμε φωτογραφίες κάθε μέρα του μήνα σύμφωνα με μια λίστα.

Για τον Απρίλιο τα prompts ειναι αυτα:
03 Απριλίου shapes
Σήμερα πήγα στο σχολείο της κόρης μου της μεγάλης μια και ήταν "βοηθός" του δασκάλου. Κάθε βδομάδα κανονίζουν και είναι ένα παιδάκι βοηθός. Είναι υπεύθυνο να μοιράζει τις φωτοτυπίες, να βοηθάει το δάσκαλο σε ό,τι χρειαστεί και να ποτίζει τα λαχανικά του κήπου. Την τελευταία μέρα, το παιδάκι μαζί με έναν του γονιό παρουσιάζει τον εαυτό του, τί του αρέσει κτλ. Θα γάψω ένα ειδικό ποστ για εκείνη την ημέρα. Προς το παρόν σας δείχνω την αίθουσα που θα έρθουν οι συμμαθητές της για την παρουσίαση. Για περισσότερα, υπάρχει αυτη η ανάρτηση



04 Απριλίου good together
Ενα δευτερόλεπτο πριν πέσουν απαθανατίστηκε αυτή η φωτογραφία ... Τους αρέσει τόσο πολύ να είναι μαζί :) ακόμα και στα δύσκολα :)


05 Απριλίου not mine 
Σήμερα ήμουν στις ψηφιακές γειτονιές, και προβληματιζόμουν τί να βάλω για το σημερινό prompt. Ήμουν αναμεσα σε ενα ζευγάρι peep toes και στην κοιλιά. Και ο νικητής είναι .... Η κοιλιά που ανήκει στην Ψυχολογία παιδιού
 

06 Απριλίου a taste of spring
Αυτή η Άνοιξη δε μας τα λέει καθόλου καλά, ακόμα με τα φούτερ είμαστε! και με παπλώματα τη νύχτα ! Το μόνο που μας θυμίζει ότι έρχεται το καλοκαίρι είναι τα δέντρα που έχουν ανθίσει και τα παιδιά που παίζουν έξω έστω και με μπουφάν... εδω το χειμώνα και δεν τα κρατάς μέσα


09 Απριλίου dark. Ενώ η μέρα πάει να χαράξει δειλά δειλά, και στο δωμάτιο ακόμα επικρατεί σκοτάδι, ενας μικράκος σκαρφαλωτής δηλώνει ευθαρσώς ότι ξύπνησε! 

10 Απριλίου my favorite part of the day
Που πήγα με την Ερατώ στο σχολείο της για να ... κυνηγήσουν αυγά.. το γνωστό egg hunting 
Το καλαθάκι είναι χειροοποίητο, δείτε εδω για το πώς να το φτιάξετε μόνοι σας







Και επεξηγήσεις θα βρείτε εδώ 


Από ελληνικά blog συμμετέχουν οι :
Γίναμε γονείς
My trips blog
Η ζωή είναι ωραία (αν συμμετέχεις και δε σε έχω συμπεριλάβει στείλε μου mail στο  euapap@yahoo.gr)

3 σχόλια:

Σοφία είπε...

Χριστος Ανεστη-Ολες οι φωτο τελειες~~~

Tutorial και βεβαια θελουμε γιατι εχουμε και μηχανη σπιτι μας...αλλα θελουμε και ενα ακομη που μας το χρωστας:για το coffee cosie.

Φιλια σε ολους και Χρονια Πολλα στο Γιωργο σου!

Unknown είπε...

το εχω σταματησει και η αληθεια ειναι οτι μου λειπει αλλα εχω μπλεξει με αλλα θεματα!
ισως να το ξαναρχισω σε λιγο καιρο!

Unknown είπε...

ναι πρέπει να κάνω πολλά tutorials