Τετάρτη 28 Μαρτίου 2007

Βρογχιολίτιδα

... Ηταν η διάγνωση του γιατρού ια τον τόσο βήχα που έχει η Αννα μου Sad
Ειπε αν δεν την πηγαίναμε εγκαίρως θα καταλήγαμε στο νοσοκομείο γιατι δε θα μπορούσε να αναπνεύσει από τα φλεματα Sad
Μας γεμισε και ένα κάρο φαρμακα.
1) Aerolin εισπνοές
2) Atrovent εισπνοές
3) Singulair granules
4) αντιβίωση Amoxil
και όσο το βλέπω να κλαίει στις εισπνοες το μωράκι μου σπαράζει η καρδιά μου.

Επίσης είπε να την χτυπάω στην πλάτη γιατί αυτό είναι η "φυσικοθεραπεια του αναπνευστικού" (για να φύγουν τα φλέματα)

Μας είπε ότι θα κρατήσει περίπου 10 μέρες, και να την ξαναδεί την άλλη εβδομάδα.
Εχω μια απορία. Αναρωτιέμαι αφού είναι ιός, γιατί συστησε αντιβίωση ? νομίζω ότι μου είπε ότι για να διαλυθούν τα φλέματα. Εχω πολύ εμπιστοσύνη στον παιδίατρο και δε δίνει φάρμακα χωρίς λόγο. Θα τον ξαναρωτήσω να μου λυθεί η απ0ρία

Δεν υπάρχουν σχόλια: