Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Ολοκληρώνοντας την 39η εβδομάδα

Ορίστε, να μου φτάσαμε και ως εδω (και τί μέλλει γεννέσθαι, ένας Θεός ξέρει). Η μαία μου το είχε πει από την αρχή. Η μήτρα έχει μνήμη. Αφού την Αννα τη γέννησα 40+3, δηλαδή διανύοντας την 41η εβδομάδα, και το δεύτερο μωρό κάπου εκεί θα πάει. Αν όχι τόσο πολύ λόγω του ότι δεν είμαι πρωτάρα, πριν την 38η εβδομάδα πάντως δύσκολα.


Και να που φτάσαμε ως εδω Αυριο μπαίνει ο Ιούνιος και ακόμα περιμένουμε :) 
Εχω βαρύνει πολύ και νιώθω κούραση και εξάντληση με το παραμικρό. Κάνω μια δουλειά και κάθομαι, έχω τύψεις όμως για αυτό γιατή η συμβουλή της μαίας μου ήταν όχι καθισιό...περπάτημα, μπάνιο στη θάλασσα και ηλιοθεραπεία με προστασία. Το τελευταίο δεν το περίμενα. Ο λόγος είναι ότι η θερμότητα και το φως βοηθάει τη μήτρα ν ακάνει συσυσπάσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι το καλοκαίρι οι εγκυμοσύνες που πάνε σε παράταση είναι λιγότερες από τις αντίστοιχες του χειμώνα.


Σήμερα πήραμε και το δώρο της μπέμπας για την Άννα. Της είχε πει μυστικά ότι θέλει να της φέρει το πειρατικό καράβι των playmobil. μάλιστα της το είχε πει και μυστικά στην κοιλιά μου μια και εγω δεν έφτανα να της το πω από τόσο κοντά (έτσι μου'πε). 
Ο μπαμπάς μου ανέλαβε να πάει να τα πάρει κρυφά. Αλλά με πήρε τηλέφωνο σοκαρισμενος και μου είπε ότι το παιχνίδι αυτό είναι απαίσιο, έχει νεκρούς και "φοβιστικές" (δικη μας έκφραση-ενδοοικογενειακή- μην την ψάξετε σε λεξικό) φιγούρες. Έλαβε χώρα το εναλλακτικό σχεδιο 
(plan B) και τη θέση του καραβιού πήρε ένα αντιστοίχου μεγέθους κουτί (το μεγεθος του κουτιού είναι από τα πιο βασικά κριτήρια επιλογής παιχνιδιού) με πιο φιλειρηνικό παιχνίδι, το κρουαζιερόπλοιο polly pocket


Αλήθεια, πείτε μου σας παρακαλώ, οι μαμάδες που έχετε ακολουθήσει αυτήν την τακτική να φέρνει δώρο το νεογέννητο στο 1ο σας παιδί: Το μεγαλύτερο αδερφάκι που λαμβάνει το δώρο, δεν αναρωτιέται πού χώραγε το κουτί στην κοιλιά; από πού το αγόρασε το μωρό; αν εχει λεφτά;;
Τί απαντήσατε;;;
Δημοσίευση σχολίου