Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Εβδομάδα 36η


Φτάσαμε επιτέλους μέχρι εδω. Το μωρό μας πιά θεωρείται τυπικά τουλάχιστον τελειόμηνο και σιγά σιγά το περιμένουμε να αρχίσει να εμπεδώνεται για τη μεγάλη έξοδο.
Βάρος και ύψος δεν ξέρω μια και δεν κάνουμε υπέρηχους
Βεβαια δεν μπορώ να πω ότι δε νιώθω βάρος ψηλά, η τεράστια (από ότι μου φαίνεται εμένα) κοιλιά μου γερά κρατεί και με πιέζει συνέχεια.
Το μωρό κάνει συνέχεια τουμπες και μου δίνει κλωτσιές, μπουνιές και σπρωξιές. Κουνάει τον πωπό της που είναι ακριβώς κάτω από το στήθος μου και η Αννα μου λέει "εσύ το έκανες αυτό;"
Ο ύπνος είναι υπόθεση πολύ δύσκολη. Συνήθως ξυπνάω πολύ πρωί και δεν μπορώ να ξανακοιμηθώ, παρόλο που έχουν έρθει οι γονείς μου εδω και εχω ευκαιρίες ύπνου.
Καούρες κτλ δεν έχω. Το στομάχι μου είναι μια χαρά και δυστυχως με μεγάλη χωρητικότητα.
4 βδομαδούλες μείνανε

4 σχόλια:

sstamoul είπε...

Είστε και οι δυο ομορφούλες και πολύ γλυκιές! Καλή συνέχεια και με το καλό!

Demi είπε...

Με το καλό!!!!ειστε υπέροχες!!!

eudokia είπε...

Μπράβο! με το καλό! ο ύπνος φαντάζομαι πόσο σε δυσκολεύει!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν κάνετε υπέρηχους;