Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Ατάκες Ι

 - Μαμά μη σ'ακούω και θα δω;;;

- Τα παιδάκια έχουν μετακοΝίσει;;

(Άννα) Να σου το φέρω τώρα;;
(Εγώ) Όχι
(Άννα)Γιατί;; τώρα πάει;;;
(Εγώ)  .....
(Άννα)Πάει ή δεν πάει;;


(έχοντας τα πόδια όρθια στο κρεβάτι) Δεν πατάω πάνω, Ευτυχώς δεν πατάω

(Άννα) Ήθελα λίγη σοκολάτα
(Εγώ) Δεν έχουμε
(Άννα) Μήπως είναι εκεί πάνω στον πάγο (=στην κατάψυξη)


Μπορώ και να το στέκω έτσι (=να το βάζω να στέκεται)

(Τραγουδώντας) Σαν θα πάς εκεί στη Μόρια Αμερική να δεις και το Remy να παίζει μου-σι-κη

(Από μόνη της) Μαμά αν θα συνεχίσω έτσι δε θα πάω ούτε παιδότοπο, ούτε θάλασσα ούτε Νίκο.. θα είμαι συνέχεια εδώ!!

Αυτό κάβει (καίει)

Μαμά θέλω να πιώ χυμό!! Ελα λε μαμά... μόνο μια μπουκιά!!

Βάζοντας την προβοσκίδα του "πατάτα" στο βρακί της ..Κοίτα!! έχω πουλί σαν του μπαμπά :)

γιακομητικό (=διακοσμητικό)

(Άννα) Να πάρω άλλον ένα χυμό του Νίκου;;
(Εγώ) Ναι
(Άννα)Πού είναι οι χυμούδες;


Η δική μου βανίλια έχει γεύση φράουλα η δική σου πορτοκάλι...

Ξέρεις ότι με το Νίκο το μικλό είμαστε αδελφάκια και πάμε μόνα μας στο Λαγκαδα;

Στο μπαλλέτο οι φίλες μου είναι η Αχληστία (=Αριστέα) και η Ηλιθία (=Λυδία)

(Άννα) Ελα μαμά, τώρα σε ακούω
(Εγώ) Τώρα Αννούλα μου είναι αργά!
(Άννα)Θα κοιμηθούμε;;


Θέλω λίγο τυρί, αυτό που είναι απλωμένο από το γύρω-γύρω (ήθελε spread)

Τα παπούτσια μου δε μοιάζουν με το μαγιώ;; (δεν πάνε)


(Εγώ) Άντε βρα Άννα, κάνε πιο πέρα που έχω δουλειά
(Άννα) Εσένα οι δουλειές σου είναι στην Αβνάβυσσο. Εδώ είναι άλλου το πίτι


Οι άλλοι χυμοί δεν έχουν καλαμές

Δεν ξέρω ευτυχώς να ανοίξω το τρενάκι! (το ευτυχώς το κολλάει παντού)

Να κάνω πιο πίσω να χωράς;; Έλα χώρα

Αν είναι γυάλινο το λέμε κλειδοσκόπιο, Αν δεν είναι το λέμε εδομίντι (;;;) και δε σπάει (;;;;;;)

παελό (=παρεό)
κούπιλα (=ψίχουλα)
Κάπελ Χούπ (=Captain Hook)
Μου δίνεις μια χλός;; (=halls)
Μπορείτε να μου πάρετε κοντέον ;; (=ακορντεόν)
κεράσινα (=κεράσια)

Βαθά (=βαθειά), πόδα (=πόδια), γυαλά (=γυαλιά), παιδά (=παιδιά)

Μπαμπά πρόσεχε μη σπάσει το μπαλόνι μου με το στολιστήρι (=ξυλοστήρι)


(Εγώ) Μην το καταπιείς !!
(Άννα) Τώρα πάει... το κατάπισα!


Oh!!! κακά κουμπωμένα! (;;;)


Βρε τον καραγκιόζη τον πλάκαανο

Ερχεται και με βρίσκει κρατώντας το πορτοφόλι μου
- Εχουμε λεφτά να πάρουμε ένα buggy;;

Δεν είμαι πολύ ωραίη;;

Ο μπαμπάς, το ποδήλατό του, έχει πολλά λεφτά... γιαυτό πάει όλο δουλειές

Μπαμπά;; θέλεις να τσιμπάμε κώλους;;

Ωραία η λεμονάδα αλλα με ξύνει (= είναι ξυνή)

(Άννα) Τί φα:ι εχουμε σήμερα;
(Εγώ) Μακαρόνια
(Άννα)Α πολύ ωραία ιδέα!! σα γενέθλια!!

Το χέρι μου μικ(λ)ύνωσε ή μεγάλωσε;;

Μετακοπέδιλα (=βατραχοπέδιλα)

(Εγώ) Θέλεις λίγη μπουγάτσα; (είχε στο στόμα μια καραμέλα και την πέταξε)
(Άννα) Ναι, αλλα τις καλαλέλες δεν τις πετάμε... είναι κλίμα



















Δεν υπάρχουν σχόλια: