Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

25η Μαρτίου 2011

Και μετά την γιορτή στο σχολείο και την απαγγελία των ποιημάτων, ήρθε και η ημέρα της παρέλασης.
Ραντεβού στις 10.00 στο ηρώον. Πανηγυριός, κατάθεση στεφάνων, τήρηση ενός λεπτού σιγής και παρέλαση. 
Μαζί μας ήταν και η αγαπημένη μας φίλη και μέλλουσα νονά της Ερατώς Άνσυ που μοιράστηκε και τη συγκίνηση μαζί μου :) :) 


η νηπιαγωγός μας Κα Έφη με τα κοριτσάκια της

Ευαγγελία και Άννα

παρελαση



 Γυρνώντας στο σπίτι μας περίμεναν γιαγιάδες και λοιποί συγγενείς για να μου ευχηθούν και να γιορτάσουν μαζί μας την ημέρα αυτή.
Η μητέρα του πατέρα μου και η μητέρα της μητέρας μου είναι συνονόματες (Ευαγγελίες) και γιορτάζουν επίσης.

προγιαγιά Λίτσα

προγιαγιά Ευαγγελία

εγω, η μητέρα του πατέρα μου, η μητέρα της μαμάς μου, η μαμά μου και η δίδυμμη αδερφή της η Ηρω


η νονά της Ερατως και κολλητή μου από το πανεπιστήμιο Άνσυ

ο μπαμπάς μου με τον αδερφό του και τη μαμά τους

και του χρόνου να'μαστε καλά και τόσοι πολλοί :) ή ακόμα περισσότεροι

5 σχόλια:

ArtAtHome είπε...

και του χρονουυ με υγεια

Σοφία είπε...

Τι καλα!4 γενεες μαζι!Ευχομαι να εχετε πολλες-πολλες καλες στιγμες ολοι μαζι!Και του χρονου!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες. Κούκλες οι γιαγιάδες σου και αρχοντικές γυναίκες.Νομίζω ότι μοιάζεις στο πρόσωπο περισσότερο στη μητέρα της μαμάς σου.Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.Σε διαβάζω καιρό και μ΄αρέσει το blog σου.Τι σχολή έχεις τελειώσει? Ολγα.

Tina Kewy είπε...

Βρε συ πως μεγαλωσε η Αννα!! Καλα και η Ερατω αλλα η Αννα ειναι πιο κοριτσακι!!! :)
Να τις χαιρεσαι και χρονια πολλα για την γιορτουλα σου εστω και καθυστερημενα!!!