Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Αρρωστούλα

Το βράδυ που πέρασε δεν κοιμηθήκαμε καθόλου...
Ημέρα 1η
Η Αννα μου σήκωσε πυρετό, λίγο μεν, 38, κατά τις 21.00 το βράδυ. Της έδωσα λίγο Gantil και μέχρι που κοιμηθήκαμε δεν έκανε άλλο πυρετό.
Το βράδυ όμως στις 2.30 έκανε 38.9 και της έδωσα ponstan. Μέσα σε μισή ώρα της είχε πέσει στο 38.4 και μετά ίδρωνε και την άλλαξα 2 φορές, σημάδι ότι ο πυρετός πέφτει. Στις 5.00 ήταν απύρετη και από τότε μένει κάτω από 37

Ημέρα 2η.
Πυρετό πρίν το μεσημεριανό ύπνο, και το βράδυ.
Στις 18.45 ένανε 38.5 Εδωσα Gantil 8,5ml . η διάθεση υποτονική
Στις 19.15 έκανε 39.1 δεν έδωσα τίποτα μήπως δεν είχε δράσει ακόμα το Gantil
Στις 20.30 άρχισε να πέφτει στο 38 και η διάθεσή της ανεβαίνει
Στια 01.30 πάνω 38.3 Depon 8,5ml

Ημέρα 3η
Απύρετη όλη τμέρα αλλά στης 19.05 έκανε 38,8. και της εδωσα Depon 8.5 ml
To βράδυ πήγαμε στον παιδίατρο, που ας είναι καλά που μας δέχτηκε :)
Ειπε ότι έχουμε αρχή βρογχίτιδας :( και υγρό στο αυτί.
Ο πυρετός επειδή δεν ήταν υψηλός και συχνός, μάλλον δεν οφείλεται στη βρογχίτιδα και ευτυχώς που την προλάβαμε στην αρχή.
Η αγωγή:
-αντιβίωση Augmentin (400+57)mg 3,5 ml κάθε 12ωρο
- εισπνοές Aerolin και Flixotide 3 φορές την ημέρα
- Διάλυμα otrisalin για τη μύτη

Περαστικά σου μωράκι....

9 σχόλια:

neni είπε...

Περαστικά στο Αννάκι σας.

Demi είπε...

περστικούλια στην Αννούλα .
τα περάσαμε και εμεις με την μικρή την περασμενη εβδομάδα με πυρετο 39 συναχι και λιγο βήχα.

Κορίνα είπε...

Περαστικά στην Αννούλα!

Φιλιώ είπε...

Αννούλα περαστικά...η Ασημένια σου στέλνει φιλάκια!

Olivia Gavrili είπε...

Περαστικά, όμορφη Αννούλα!!

Ααααχ, από τις αγαπημένες μου παιδικές αναμνήσεις -και ας είχαν να κάνουν με πυρετό-, είναι η μανούλα μου να ξαγρυπνάει από πάνω μου, να μου αλλάζει φανελάκια, να μου βάζει κομπρεσούλες και να μου δίνει τα μπλιαχ σιροπάκια για να γίνω καλά!

Μανούλα είναι μόνο μία! :D:D

Σοφία είπε...

Ευαγγελια περαστικα σας...Η Ελενη ψαχνει την Αννα οποτε παμε στην παιδικη χαρα...Αντε ποτε με το καλο θα ερθετε?Θα σου στειλω και μεηλ...

Unknown είπε...

Περαστικά σου Αννάκι!!!
Σε σκεφτόμαστε και σε ευχόμαστε.

Unknown είπε...

Σας ευχαριστούμε όλους... είμαστε καλύτερα!

Ελένη είπε...

Περαστικά σας! Δυστυχώς και αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα.
Ευαγγελία, καλά είμαστε και από το καλοκαίρι ζούμε στην Αθήνα προς το παρόν.