Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Δωρεάν δείγματα

Περιμένοντας το 3ο μας μωράκι, είπα να κάνω μια έρευνα αγοράς σχετικά με τα κουπόνια και τα δείγματα που στέλνουν διάφορες εταιρείες για τις μέλλουσες μαμάδες. Θα προσπαθήσω να τα συλλέξω εδω σε αυτό το βιντεάκι ώστε να οργανωθείτε και εσείς που περιμένετε μωρό και οι μαμάδες με τα νεογέννητα.

 Τα γράφω με τυχαία σειρά
1) Πάνες Chicco
www.paneschicco.gr
Τους τηλεφώνησα στο 8001156000 και μου στείλαν 2 πάνες να δοκιμάσω
2) Frezyderm
μου στείλαν δειγματάκια από τις κρέμες της βρεφικής σειράς
3) Sudocream
η εταιρεία είναι η medihelm α.ε τηλ: 2108547802, φαξ: 2108547802
μου έστειλαν ενημερωτικά φυλλάδια και ένα δειγματάκι από τη sudocream
4)  Babylino Club
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 8001184200 ή να επισκεφτείτε το www.babylino.gr και να εγγραφείτε στο club ώστε να λαμβάνετε ενημερωτικό υλικό και κουπόνια
Μου στείλαν ένα μεγάλο κουτί με δείγματα, κανονική συσκευασία πανών, μωρομάντηλα,  βαμβάκι, σερβιέτες και πολλά εκπτωτικά κουπόνια
5) Δέλτα
Μου έστηλαν εκπτωτικά κουπόνια για τα γιαουρτάκια advance 8001199800
6) www.mybabysworld.gr ή liberoclub.gr
Αφου εγγραφείτε ως μέλη μπορείτε να τους στείλετε ένα mail ή να τηλεφωνήσετε στο 80011542376 και να ζητήσετε το βαλιτσάκι. Μη ζητήσετε κουπόνια γιατί δεν έχουν πιά, το μόνο που  μπορείτε να κάνετε είναι να τηλεφωνείτε κάθε Δευτέρα να σας λένε σε ποιά σουπερ μάρκετ έχουν προσφορές.
Μου στείλαν ένα κουτί που είχε μέσα δείγματα persil, libero, Johnson's baby

Υπάρχουν και άλλες εταιρείς όπως η care direct (το γνωστό βαλιτσάκι του mothercare), η weleda, το αρκάδι, κ.α που στέλνουν δειγματα και  κουπόνια. Από αυτές όμως δεν έχω προσωπική εμπειρία όταν μου στείλουν θα ξανακάνω ένα βιντεάκι να σας ενημερώσω,
Στο φόρουμ μας και συγκεκριμένα εδω, υπάρχει topic με πολλές χρήσιμες πληροφορίες επί του θέματος
Να είστε καλά, καλή λευτεριά σε όσες περιμένουν μωρό!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

I'm amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's both educative and entertaining, and without
a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is an issue that too few people are speaking intelligently about. I am very happy that I found this during my search for something relating to this.

Check out my web blog - zemos98.org