Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Μαμά τί να βάλω;

Τα πρωινά που ετοιμαζόμαστε για το σχολείο, αυτή η λίγη ώρα (τρία τέταρτα) είναι από τις πιο ψυχοφθόρες της ημέρας για μένα.
Πρέπει να χορεσουμε σε λίγο χρόνο, την ετοιμασία, την υγιεινή (δόντια, πλύσιμο κτλ) και το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας (το πρωινό ντε). Αυτά σε συνδυασμό με ένα 6χρονο πιτσιρικάκι που δεν μπορει να βιαστεί και να συντομεύει τις ενέργειές του, που αποσκοπεί στο να αναθέσει τις υποχρεώσεις του σε άλλον (μαμά μπορείς να μου βάλεις τις κάλτσες; ), που νηστάζει, που ξαφνικά απορεί για το ότι βλέπει γύρω του και θέλει να λύσει όλες του τις απορίες εκείνη την ώρα.... να σας πω κιάλλα;;
Oποτε προσπαθούμε όσο γίνεται να είμαστε έτοιμοι από την προηγουμενη το βράδυ, αλλα επειδή και το προηγούμενο βράδυ είναι αρκετά φορτωμένο και οι μικρές μου κοιμούνται νωρίς, σκεφτήκαμε να τραβήξουμε το οργανωτικό κομμάτι για μέσα στο Σαββατοκύριακο. Οποτε κάποια στιγμή μέσα στο Σαββατοκύριακο που έχουμε χρόνο και όρεξη, οργανώνουμε τα ρούχα της εβδομάδας.



Σε αυτή τη φάση μπορεί εκείνη να διαλλέξει ό,τι θέλει που δεν παραβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής περί ενδυμασίας στο σχολείο (πχ δεν μπορεί να βάλει κολιέ, είναι επικίνδυνο, δεν μπορεί να βάλει σουπερ μίνι φουστα, είναι άβολο, δεν μπορεί να βάλει τα καλά της δερμάτινα λουστρίνια κτλ)

 Φτιάχνουμε σακουλάκια με την κάθε μέρα της εβδομάδας και μέσα έχουν όλο το outfit της ημέρας εκείνης που η Άννα έχει επιλέξει, δηλαδή μπλούζα, παντελόνι (με ρητή της ανακοίνωση θα φοράει ΜΟΝΟ κολάν αυτήν την περίοδο) κάλτσες, εσώρουχο και κοκαλάκι για τα μαλλιά. (αντε και κανα βραχιολάκι). Εγω δεν έχω συνήθως αντιρρήσεις, μόνο αν το δελτίο καιρού δεν συμφωνεί με τις επιλογές της.

Τα σετάκια μπαίνουν σε σφραγισμένο (χεχε) σακουλάκι και στο συρτάρι. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα από τα σακουλάκια εκτός αν υπάρχει λόγος (είμαστε ευέλικτοι).

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Σωστή σε βρίσκω! Εμείς κάνουμε το ίδιο με την μόνη διαφορά ότι τα σιδερώνω την Κυριακή και τα κρεμάμε στην άκρη της ντουλάπας. Δεν είχα σκεφτεί όμως να της έχω έτοιμα και τα κοκαλάκια......!!! ;-)

evonita είπε...

τρελή οργάνωση!! πολύ τέλεια!!! :) όλα σε ένα νοικοκυρεμένα, χι χι.. φιλάκια!!

Taelia88 είπε...

Τι οργάνωση είναι αυτή!! Και σε σακουλάκια τα ρούχα!! Καταπληκτική ιδέα!! Μπράβο! Μου αρέσει που διαλέγετε και εσώρουχο, κάλτσες, κοκαλάκι για τα μαλλιά!! Πλήρης αμφίεση! χιχι!
Φιλιά!!

Unknown είπε...

Σε ευχαριστω Τίνα!!!

Katerina The KM Projects είπε...

Πολύ σωστή σε βρίσκω... Σ' έχω κάνει tag . Πέρνα μια βόλτα από το blog Μου http://organoste-ta-panta.blogspot.gr/2012/10/most-worn-summer-items-tag.html

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Καλέ τι υπέροχη ιδέα. Μόλις την κοινοποίησα και στο Ανθομελάκι (στο facebook). Μπράβο οργάνωση... Αν το είχε σκεφτεί και η μαμά μου μερικά χρόνια πριν θα το είχε κάνει σίγουρα για να ξεφύγει από την γκρίνια μου! Callie by Anthomeli