Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Το Zampple το ξέρετε;;

Αγαπημένη μου blogoγειτονιά γειά σας!
Τί σας έχω σήμερα;;  κάτι καινούργιο πολύ καινούργιο που οι περισσότερες δεν έχετε ακούσει ξανα
Πρόκειται για το zampple store, που είναι μια λέσχη καταναλωτών στο κέντρο της Αθήνας.
Μπορούν να πάνε εκεί μόνο μέλη, και παίρνουν δωρεάν πρϊόντα, που καλούνται να δοκιμάσουν και να κρίνουν αργότερα στο site του zampple.
Ετσι έχεις την ευκαιρία μια φορά το μήνα, να κάνεις τη βόλτα σου σε αυτό το πολύ καλαίσθητο club, να γνωρίσεις νέα προϊ/οντα, και να τα αποκτήσεις δωρεάν. Η μάλλον όχι εντελώς δωρεάν γιατί υπάρχει συνδρομή που είναι 30 ευρώ για ένα εξάμηνο, που αντιστοιχεί δηλαδή σε 5 ευρώ το μήνα! Τα προίόντα που παίρνεις είναι ανάλογα με το πόσο καιρό είσαι μέλος κτλ αλλα το λιγότερο ειναι 5 οπότε, ακόμα και οικονομικά συμφέρει :)
Δείτε στο video τί πήρα εγω.
Αν γραφτείτε και χρησιμοποιήσετε το mail μου (euapap@yahoo.gr) θα ανεβείτε κατηγορία.
Περιμένω εντυπωσεις
και εσείς που έχετε γραφτεί να μου πειτε εντυπωσεις και ό,τι δεν ξέρω ακόμα και εγω :) μια και ήταν η πρώτη μου εμπειρία

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.