Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

Στις διακοπές των Χριστουγέννων

(περισσότερα για τα sling μπορείτε να δείτε στο άλλο μου blog: www.pantoumazi.blogspot.com)

Στις διακοπές των Χριστουγέννων, πήγαμε πολλές βόλτες, στις πλατείες, σε πάρκα, σε μαγαζιά, σε σπίτια, σε παιδότοπους. Η Αννα πέρασε πολύ ωραία. Πήγαμε 3 φορές στο Συνταγμα πρωί και μια φορά νύχτα. Πήγαμε στον Εθνικό Κήπο που είχε το χωριό των ξωτικών. Εκεί κάναμε ζωγραφιές, στείλαμε γραμματα στον Αγιο Βασίλη, βάλαμε σφραγίδες, είδαμε κότες και γαϊδάρους και ταϊσαμε και τις πάπιες. Μας πλησίασαν πολλά ξωτικά και τους παρακαλέσαμε το γράμμα του δώρου να φτάσει στα χέρια του Αγιου Βασίλη (μπιτίη) με ασφάλεια. Αλλά ετσι και αλλιώς έχουμε γράψει 4 γράμματα... κάποιο θα φτάσει. Το ένα το στείλαμε με την υπηρεσία των ΕΛΤΑ και το βάλαμε στο ειδικό κουτί που πάει κατευθείαν στον Αγ. βασίλη. Στείλαμε και ένα από το χωριό των ξωτικών. Ενα το βάλαμε στο δέντρο από κάτω και το πήρε ο Αγ. Βασίλης μόνος του και του το δώσαμε ιδιοχείρως σε ένα πάρτυ που πηγαμε και τον είδαμε live.. Κάποιο θα φτάσει τί στο καλό












































































Αυτή η φωτογραφία (η επόμενη δηλαδή μπροστά στο carousel) είναι πολύ σπάνια, γιατί η Αννα είναι σε καρότσι, που δεν έχει κάτσει ποτέ στη ζωή της. Εκείνη την ημέρα συνάντησα τη μαμά μου και τη γιαγιά μου, μετά τη δουλειά στο κέντρο και είχε πάρει το καρότσι με σκοπό να έχει την Αννα εκεί...αλλα... προτίμησε της μαμάς το sling (που το εχω πάντα στην τσάντα μου) και περασαμε πολύ ωραία !!