Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Επίσκεψη στον παιδίατρο

Σήμερα το πρωί πήγαμε την πρώτη μας επίσκεψη στον παιδίατρο. Η Ερατώ είναι 24ων ημερών και την είχε ξαναδεί παιδίατρος όταν ήταν 8 ημερών.

Ο παιδίατρός μας στο νησί είναι ο ευγενέστατος Δρ Μιχάλης Σχουλλης. Με το που την είδε μου είπε ότι δε φαίνεται με τίποτα για 1ος μηνός :) (πώς τα κατάφερα πάλι ;;) Της κοίταξε τα αντανακλαστικά και μας είπε ότι είναι πολύ καλή, εστιάζει το βλέμμα, στηρίζει το κεφάλι και έχει πολύ καλή ψυχοσωματική ανάπτυξη. Η ασπρίλα στην γλώσσα ευτυχώς είναι γάλα και όχι μύκητας (φιουυ) και όλα μια χαρά. Η ζυγαριά έδειξε 4.600 και το ύψος 55 cm. Επειδη δεν εχω ζυγαρια στο σπίτι, ειχα πολύ αγωνία για το τί θα δείξει :)
Οι εμετοί μάλλον δεν οφείλονται σε ΓΟΠ (γαστοϊσοφαγική παλινδρόμηση) αλλα στο ότι τρώει περισσότερο από όσο χρειάζεται (ουπς). Μου είπε ότι τώρα σε αυτήν την φάση δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, και αν συνεχιστεί ο αυξημένος ρυθμός ανάπτυξης και τον επόμενο μήνα, το ξαναβλέπουμε (εγω δε θα επιδιώξω να βρούμε λύση, μια χαρά είμαστε.. ας είμαστε λίγο πιο chumby)
Αυτάααα
Μετά πήγαμε για καφεδάκι στην πλατεία με τη φίλη μου τη Σοφία Τ. και τα 2 της παιδιά. Γνώρισα και άλλη μια blogoμαμά, τη Λίλη που μαζί με τη Σοφία φτιάχνουν είδη βάπτισης  και πολύ χάρηκα

Το απόγευμα πήγαμε και πήραμε και πιπίλα.. αυτή της chicco που είναι όλη καουτσούκ.

Της την έβαλα , αφού την αποστείρωσα... (το έκανα και αυτό στη ζωή μου να μη λέω ότι δεν έχω αποστειρώσει ποτέ... ) και έδειξε μεγάλη απεχθεια για το καινούγιο αυτό απόκτημα... με κοίταγε και με μια απαξίωση (ή η ιδέα μου ήταν;; )
Για πείτε έμπειρες μαμάδες πιπιλομωρών... πώς να την πείσω να την πάρει;; να της βάλω μονωτική ταινία γύρω-γύρω;;
Δημοσίευση σχολίου