Παρασκευή, 4 Ιουνίου 2010

Γέννησα!!

Σήμερα το πρωί στις 4.00 μια κούκλα 3550.
Τελικά περίμενε τα γενεθλια του μπαμπά της που ειναι σημερα Smile
Γεννήθηκε πολύ ευκολα, μέσα σε 2-3 ώρες, σπίτι μας. Η Αννα κοιμόταν στο δίπλα δωματιο κ δεν καταλαβε τίποτα.
(πώς δε σηκωθηκε, που σηκωνεται καθε 1 ωρα;;;;;)
Εζησα την πιο συγκλονιστική εμπειρία της ζωής μου! Επιασα εγω το μωρό την ωρα που εβγαινε κ είδα στα ματια της από άπνοο πλάσμα να παίρνει στην αγκαλιά μου ζωή, αναπνοή, χρωμα! Με το που γεννήθηκε με κοίταξε στα μάτια!! τα δικά μου ειχαν τόσα δακρυα....
Είναι μια κούκλα κ μόλις γεννήθηκε θήλασε κανα 2ωρο κ τωρα κοιμαται...
Είμαι κ εγω πτωμα αλλα ο ενθουσιασμός με εχει αφήσει να κοιμηθώ μόνο 3 ωρες
η Αννα εχει ξετρελλαθει κ φυσικά δε φευγει από δίπλα μας. Ολο της λέει Τί θα τη μάθει
Είμαι ευτυχισμενη!


Φωτορεπορταζ δεν εχω :(
μόνο 1 φωτογραφία κ ενα αναλυτικότατο βίντεο που δεν ανεβαίνει με τίποτα σε μπλογκ :)
Το τραβηξε η μαία κ είναι ακατααλληλο :)


Ευχαριστω όλες για τις ευχες
Δημοσίευση σχολίου