Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

20 Δεκεμβρίου, my B-Day

Σημερα είχα τα γενέθλιά μου. Καθε τέτοια μέρα μου φαίνεται εντελως διαφορετική από τις άλλες. Νιωθω σα να υπάρχει ένας προβολέας πάνω μου :), σα να είναι πρωτοχρονιά.
Ευχαριστώ πολύ όλους που με θυμηθήκατε και μου ευχηθήκατε!

Το πρωί πήγαμε στο mall
Η Αννα είχε ένα δύσκολο πρωί άρνησης, ξεμαλλιάσματος κτλ (δύσκολη περίοδος των terrible two's) που μια της πέρναγε, μια επέστρεφε δρυμήτερη.

Είπαμε και στον Αγιο Βασίλη για την κουζίνα την Κόκκινη και είπε οκ. Από μακρυά βεβαια, ευτυχως είχε καλό αυτί. Μας έδωσε και σοκολατάκι (η Αννα τα λέει όλα μπισκότα).
Οι φωτογραφίες φυσικά είναι όλες κουνημένες γιατί η Αννα δεν ήταν σε φάση ποζαρίσματος αλλα δεν πειράζει
Φυσικά και μας εντυπωσιάζει κάθε τί περίεργο, όπως αυτός ο μπλέ άνθρωπος με τους αριθμούς στο στομάχι. Ο μπαμπάς κρέμεται υπομονετικά από το στολισμένο κάγκελο του μπαλκονιού έχοντας ψωφίσει στην κούραση κυνηγώντας την Άννα
Ευτυχώς τα βιβλία αποπνέουν ηρεμία, και η βόλτα στο βιβλιοπωλείο πάντα αποβαίνει σωτήρια. Διαβάσαμε παραμύθια, πήραμε ιδέες για κατασκευές, γνωρίσαμε φίλους, καναμε κακά πάνω μας, και περασαμε πολύ ωραία :). Αργότερα ήρθε και η νονά, με ένα τεράστιο δώρο-όχι σε μέγεθος, σε αξία και αγάπη, για μένα, και αυτό μας χαροποιησε πολύ (και μας ηρέμησε κιόλλας).
To βράδυ ήρθαν φίλοι και σβήσαμε τα 30 κεράκια στην τουρτα με τους γονείς μου.
Και μια οικογενειακή (η Αννα φοράει καπέλο - τούρτα , δεν εχει πλάκα;) Περάσαμε ωραία, αν και η Αννα έπαιξε λίγο με τα παιδιά και έπεσε πτωμα για ύπνο.
Εμείς τα είπαμε, οι άντρες παίξαν play station, φαγαμε και περάσαμε πολύ ωραία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: