Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Cake Decoration


Βρήκα κιάλλο hobby
Στολισμός σε τούρτες. Μου κάνουν εντύπωση αυτοι οι φοβεροί στολισμοί που κάνουν στις τούρτες με πάστα ζάχαρης (fondant το λένε, αν σας ενδιαφέρει έτσι ψαξτε το) .
Εψαξα λίγο στο νετ και βρήκα πολύ απλούς αλλα χρονοβόρους τρόπους να στολίσει κανείς μια τουρτίτσα.
Θα τους γράψω εδώ να τους έχω μαζεμένους
Το site αυτό http://www.cakejournal.com/ είναι για εμπνευση ό,τι πρέπει
Από βιντεάκια βρήκα αυτό Μοιάζει πανεύκολο αλλα κάτι μου λέει ότι δεν είναι

Το σκεπτικό είναι ότι βάζεις πρώτα σαντιγί στο πλάι (frosting) με τη σπάτουλα
Με τόση σαντιγύ βέβαια, με προβληματίζει η γεύση πώς θα είναι; Μετά από πάνω από το cake (πολύ δύσκολο μου φαίνεται αυτό) και μετά βάζεις στο πλάι την πάστα ζάχαρης (sugar paste) και μετά από πάνω

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευαγγελία,
αφού σας συγχαρώ (και περισσότερο την Άννα!!!), για την απαλλαγή από την ενοχλητική πάνα...βρήκα τα παρακάτω ενδιαφέροντα links για το θέμα "τούρτες" που ίσως σου φανεί ενδιαφέρον ....
http://www.ljcfyi.com/ljcsProjects/cooking/dollCake.html
http://www.sugarcoatitstudio.com/
Το τελευταίο διάστημα και εγώ ασχολούμαι με το συγκεκριμένο άθλημα... αλλά ακόμα είμαι τελείως αρχάρια......
Anyway,

Ανώνυμος είπε...

Sorry!!!!!!!!!!!!,
εσπευσμένη δημοσίευση...
Ήθελα στο τέλος απλά να ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία για όλη την οικογένεια σου!!!!
:):)
Ιωάννα,
από τη Συμπρωτεύουσα....

Unknown είπε...

ευχαριστώ. στο 2ο link δεν μπορώ να βρω πώς να μπω. Μπαίνω μόνο στο intro site

Ανώνυμος είπε...

Απλά πας στην κατηγορία cakes και βλέπεις κάποιες δημιουργίες τους... Και μετά μένεις με το στόμα ανοιχτό με τη δημιουργικότητα κάποιων ανθρώπων... :)

Unknown είπε...

αχα! αυτό το fondant, εκτός από να το φτιάξεις (χαχα) μπορείς να το βρεις και ετοιμο; πώς λέγεται στα Ελληνικά;

Ανώνυμος είπε...

Βασικά στα ελληνικά λέγεται ζαχαρόπαστα (υπάρχει και η αμυγδαλόπαστα, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου).Σίγουρα έχει η Βέφα http://www.vefashouse.gr/vefashouse/product1.asp?dept%5Fid=8&sub%5Fdept=67&pf%5Fid=73100&flaglist=0.
Επίσης αμυγδαλόπαστα έχει ο ΑΒ.
Χρήσιμες πληροφορίες για μαγειρική και ζαχαροπλαστική(πιθανόν να το γνωρίζεις ήδη), θα βρεις στο http://www.sintagespareas.gr/component/option,com_fireboard/Itemid,100/func,view/catid,4/id,2829/)
Αυτά τα ολίγα :)

Ανώνυμος είπε...

Τα νεύρα μου!!!δεν βγήκε όλο το δευτερο λινκ που σου έγραψα. Ελπίζω τώρα να το δεις:
www.sintagespareas.gr/component/
option,com_fireboard/Itemid,100/func,view/catid,4/
id,2829 (είναι συζήτηση από το Φόρουμ σχετικά με ζαχαροπλαστική)

Unknown είπε...

ναι το έχω δει το φόρουμ αυτό. Με την πρώτη ευκαιρία θα γραφτω. Πήρα αμυγδαλόπαστα από το LIDL. Δεν ψωνίζω με τίποτα από το Vefas house :) Θα κοιτάξω και στο ΑΒ της Βαρης

margarita είπε...

Πραγαμτικά εντυπωσιακά!!!Και εγώ μένω ανατολική αττική και εγώ έχω μια κορούλα που γεννήθηκε 18 Ιουνίου 2006 και εγώ έχω ψώνιο με την διακοσμητική ζαχαροπλαστική. Είμαι αρχάρια αλλά με μεγάλη θέληση για μάθηση. Ψάχνω μανιωδώς πληροφορίες, βιντεάκια, εργαλεία, υλικά, σεμινάρια και ότι άλλο μπορεί να βοηθήσει. Αν έχεις κάτι που μπορεί να βοηθήσει θα σου είμαι ευγνώμων. Συγχαρητήρια και πάλι!!!!

Γιώργος Τατάκης είπε...

Γεια σας! Ασχολούμαι κι εγώ με την διακόσμηση κέικ. Δείτε στο site μου www.greek-spice.com Ότι έχω φτιάξει είναι στο link "δημιουργίες greek-spice" κάτω αριστερά. Αυτόν τον καιρό τρέχω στις νομαρχίες κλπ. να πάρω άδεια να τις φτιάχνω στο σπίτι και να τις πουλάω! Σκεύτομαι μάλιστα να ξεκινήσω και σεμινάρια διακόσμησης με ζαχαρόπαστα! Ρίξτε μια ματιά και πείτε μου την γνώμη σας μιας και είμαι καινούργιος και γω στο θέμα