Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Η Ερατώ μου 2 χρόνων!

 Σήμερα έχει γενέθλια η Ερατώ μου! Πέρασαν 2 χρόνια από "τη γέννηση της Ερατούς"
και εκείνη η ημέρα και η φοβερή αυτή εμπειρία γυρνάει στο μυαλό μου αυτές τις μέρες!!

Το κοριτσάκι μου λοιπόν το μικρό, γίνεται 2!!!!!!

 Untitled

Με το που ανοίγει τα μάτια της λέει ¨τοτέικς!" (=corn flakes)και πρέπει να σηκωθώ να της βάλω πρωινό :)

Είναι πολύ καλή νοικοκυρά και θέλει πετσέτα να σκουπίσει όταν κάνει κάποια ζημιά. Φυσικά αν δει πούπα (-=σκούπα) τρέχει να την αναλάβει. Η Άννα της λέει , ας την αυτήν είναι νοικοκυρά (υποτιμητικό το'χει)

Μπάλα μπάλα (με παχύ λ)

Τάται γιαγιά (=κοιμάται η γιαγιά)

(Ερατώ) Νούγια τάτω; (η Αννα έχει πάει κάτω;)
(μαμά) ναι Ερατώ, θέλεις να πας και εσύ;
(Ερατώ) Όχι, τότσι τάτω, ναι Τοτοτώ τάτω (Οχι, αν πάρω το καρότσι κάτω τότε να πάω)

Γίγει (=γαυγίζει) και το λέει σε πολλά ακούσματα, πχ έκλαιγαν τα ξαδερφάκια ταυτόχρονα και μου λέει "γίγει"

Τότσου (το κινητό σου) το λέει όταν ακούει τηλέφωνο να χτυπάει, σταθερό ή κινητό και μου το φέρνει

Οταν βλέπουν κάποιο παιδικό με την Αννα λέει "ε πέπω" με παράπονο, παρόλο που βλέπει τέλεια

Τωρα τελευταία κοιμάται μόνη της στο κρεβάτι της χωρίς να είναι κάποιος στο δωμάτιο. Πάει μόνη της και την πέφτει γεγονός που μου κάνει πολύ εντύπωση :)

Χρόνια πολλά Ερατώ μου, να'σαι πάντα γερή και τυχερή

7 σχόλια:

MaNTaRiNi είπε...

Να το χαίρεσαι το μικράκι σου!!!!
Είναι σκέτη φάτσα!!

___ είπε...

Nα τη χαιρόμαστε και τη μικρούλα, την όμορφη Ερατούλα!
Πάντα χαμογελαστή και γλυκιά!

Demi είπε...

Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!!Χαρούμενα και ευτυχισμένα γενέθλια!!!!!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
Να'στε καλά να χαίρεστε τα παιδάκια σας

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Τι φατσούλα είναι αυτή!!! Γλυκιά σας ανθομελάκι,χιχι! Να την χαίρεσαι και να λέει πάντα λογάκια τόσο γλυκά όσο αυτά! Callie by Anthomeli

Taelia88 είπε...

Να τη χαίρεσαι τη μικρούλα σου!! Πάντα υγιείς και ευτυχισμένη να είναι! Διάβαζα τη δημοσίευση από τη γέννησή της και συγκινήθηκα πολύ.. Να τη χαίρεσαι, πραγματικά!! Φιλάκια!

evonita είπε...

Είναι μια γλύκα!!!! Να τη χαίρεσαι τη μικρούλα.. Πρέπει να έχει πολύ πλάκα έτσι όπως τα λέει! :)