Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Διακόσμηση παιδικού δωματίου

Από τότε που έμεινα έγκυος έχω αρχίσει να κοιτω παιδικά δωμάτια και να προσπαθώ να καταλήξω τί μου αρεσει. Από την αρχή είχα απορρίψει τα δύο χρώματα γαλάζιο και ροζ. Είτε το μωρό μου ήταν αγόρι είτε κορίτσι, ήξερα ότι θα έκανα κάτι διαφορετικό από τα 2 αυτά χρώματα.
Τελικά κατέληξα ότι το αγαπημένο μου χρώμα για το βρεφικό δωμάτιο είναι το λευκό, μαζί με καφέ έπιπλα. Σε αυτό το δωμάτιο μπορείς να κανεις διάφορες προσθήκες σε ένα χρώμα (πχ βλέπε κίτρινη κουρτίνα) και να παραμένει μια αριστοκρατική απλότητα και αγνότητα όπως ταιριάζει στα μωρά
.
Λόγω συνθηκών (....) το δωμάτιο της Αννας είναι μπλέ και εδω και λίγο καιρό έχουμε αρχίσει να το τροποποιούμε ωστε να ξεφύγει από το μπεμπέ και να πάει λίγο στο παιδικό.

Όπως λέει και η Μοντεσσόρι, είναι πολύ σημαντικό ο χώρος του παιδιού να είναι απλό και οργανωμένο. Ο αριθμός των παιχνιδιών περιορισμένος και στο οπτικό πεδίο του παιδιού.

Σε πρώτη φάση θα χρειαστούμε κάποια έπιπλα (βιβλιοθήκη, χώρος για φύλαξη παιχνιδιών)
Για τα παιχνίδια έχω σκεφτεί κάτι τέτοιο:
Μετά, χρειαζόμαστε μια μικρή ντουλαπίτσα που να φτάνει να παίρνει μόνη της τα ρούχα, το μπουφάν της και τα παπουτσια (τουλάχιστον καποια ευκολοφόρετα). Αυτό μπορεί να γίνει και με την ήδη υπάρχουσα ντουλάπα αν βάλουμε το σίδερο πιο κάτω.
Εκτός από αυτά, χρειαζόμαστε τη μετροπή της κούνιας σε κρεβάτι, ένα καλύτερο φωτιστικό και ίσως πιο μετά (προς το καλοκαίρι) το βάψουμε κιόλλας

Για το βάψιμο, μου αρέσουν τα παλ χρώματα και σε όποιο κενό δημιουργείται (αφού δούμε τί χώρο έχουμε μετά την τοποθέτηση των επίπλων) μπορεί να προσπαθήσουμε και κάποια τοιχογραφία (απλή, ,χωρίς πολλούς ήρωες :))

2 σχόλια:

Φιλιώ είπε...

Καλή αρχή με τη διακόσμηση του δωματίου...είμαι σίγουρη οτι θα το κάνεις καταπληκτικό.. περιμένουμε νέα το συντομότερο δυνατό... μέχρι τότε πολλά φιλάκια στην Αννούλα σου...απο την Ασημένια...Υ.Γ. Τα κατάφερα και είμαι και εγώ blogger σε λίγες μέρες θα σου κάνω πρόσκληση...

Eran76 είπε...

Είδες που σου είπα ότι είναι πανεύκολο;; αντε να βλέπουμε της Ασημένιας τα κατορθώματα :)
ΦΙλιά και από μένα. Το δωμάτιο είναι σε καλό δρόμο!
Φιλιά