Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Αναδρομικό ... party!

Λίγο πριν φύγουμε από το σπίτι που μέναμε στην Κω, και εν μέσω κουτιών και βαλιτσων, κόψαμε την τουρτα της Αννας, στην είσοδο της πολυκατοικίας (συνηθίζεται στην πολυκατοικία μας μια και τα παιδάκια παίζουν κάτω έτσι και αλλιώς)


Γενέθλια έχει την 1η Ιουνίου, αλλα επειδή τότε είμασταν στην Αθήνα, και εγω ετοιμόγεννη, της είχα υποσχεθεί ότι θα κάναμε το πάρτυ της στην Κω αφού γεννήσουμε την μπέμπα. Ετσι και έγινε.
Μαζευτήκαν αρκετά παιδάκια και η Αννα έσβησε για 3η φορά τα τέσσερα κεράκια της. Η πρώτη φορά ήταν στην Αθήνα σε στενό οικογενειακό κύκλο, η δεύτερη μαζί με τον μπαμπά που ήρθε 4 Ιουνίου την ημέρα που γεννήθηκε η Ερατώ δηλαδή και που είχε και εκείνος γενέθλια, και η τρίτη σήμερα! Ενιωσα σα να ζω τη  μέρα της Μαρμότας.. 3 φορές η ίδια δουλειά.. όπως και να'χει αφού περασε εκείνη όμορφα...!!

Ο φίλος της Ο Νίκος της έφερε playmobil (εχω πάρει άδεια από τη μαμά του να ανεβάσω φωτο του, είχαμε πάρα πολλά παιδάκια αλλα δεν ξέρω αν με αφήνουν να ανεβάσω άλλες).
Αισθητή  κάνουν την παρουσία τους οι κούτες στο φόντο 




 Η φίλη μου η Σοφία, της έφερε ένα φανταστικό φουστάνι με ασορτί κοκαλάκι-λουλουδάκι που τρελλαθήκαμε όλες (εγω-γιαγιά-Άννα). Θα τη βγάλω φωτο οσωνούπω.

Για πρώτη φορά έκανα απόπειρα να κάνω τούρτα διόροφη με ζαχαρόπαστα. Το αποτέλεσμα γευστικότατο αλλα από εμφάνιση.. έπαιρνε βελτίωση. Θα ανεβάσω και βήμα-βήμα πώς την έφτιαξα μια και μου πήρε πολύ λίγη ώρα αθροιστικά. Αν δεν είχα και πακεταρισμένο όλο μου τον εξοπλισμό, θα την εφτιαχνα πολύ καλύτερα!.. Του χρόνου :)

Φυσικά φαγώθηκε μέχρι τέλους και μας άρεσε πολύ. Τα πιτσιρίκια ενθουσιάστηκαν με τη ζαχαρόπαστα και μάδησαν το φιόγκο πρώτο-πρώτο.

Το βράδυ τη ρώτησε ο μπαμπάς της ποιά ήταν η αγαπημένη της στιγμή της ημέρας. Απάντησε την ωρα που εφευγε ο Νίκος με κατεβασμένο το κεφάλι και της ευχήθηκε "χρόνια πολλά Αννα"

και πάλι Χρόνια πολλά κούκλα μου!

5 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Απ' ότι διαβάζω ο έρωτας καλά κρατεί!!!

Κούκλα η Αννούλα με ΥΠΕΡΟΧΟ φουστανάκι!

Και η τούρτα τέλεια!!! Μπράβο σούπερ μαμά!!

Σοφία είπε...

Τι να γραψω τωρα, αφου εκει ημουν...
Πολυχρονη και παλι Αννουλα (πολυ χαιρομαι που σας αρεσε το δωρο μας).

ΥΓ:Αν θες να βαλεις φωτο την Ελενη, δεν εχω προβλημα...

Demi είπε...

Χρονια πολλά στην κούκλα σου να την χαίρεσαι!!!φιλάκιτης στέλνει η κόρη μου και να τα εκατοστήσει να της πεις απο εμας!

christina είπε...

να τις χαιρεσαι και τις δυο κουκλιτσες σου!!!!
χρονια πολλα για την αννουλα!!!!
εχουμε κι εμεις το ιδιο απιστευτο φορεμα αλλα σε φουξια!

Μαρίζα είπε...

Ευαγγελία μου, έχεις αναρτήσει πουθενά οδηγίες πώς να φτιάξουμε κέικ με ζαχαρόπαστα; Γνωρίζεις κάτι για πολύυυυυυυυ αρχάριες στην κουζίνα;