Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Valentine's day

Η ημέρα των ερωτευμένων πλησιάζει Smile και είμαι σίγουρη ότι όλοι κάνετε έναν μορφασμό για αυτην την ημέρα, δυσανασχετώντας που είναι εμπορική, που όλοι το εκμεταλεύονται, που δεν είναι μόνο σήμερα η μέρα που γιορτάζουμε κτλ κτλ. Επειδή εγώ ΔΕ γιορτάζω κάθε μέρα, το βρίσκω σαν αφορμή να γιορτάσω αυτήν την ημέρα Smile
Δεν ζητω κάτι το ιδιαίτερο από τον καλό μου, ούτε να μου πάρει λουλούδια - δε μου αρέσουν, ούτε να με βγάλει έξω - είπαμε να μην το παρακάνουμε, αλλα θέλω a little something.
Αυτό που σκέφτομαι για φέτος είναι να κολλήσω μερικά αυτοκολητάκια στα σπίρτα του καλού μου.
Αν θέλετε να δείτε αυτά που έφτιαξα αλλα και να τα τυπώσετε. μπορείτε από
εδώ, για να κάνετε και εσείς το ίδιο.
Μην ξεχάσετε να μου πείτε πως πήγε.

3 σχόλια:

Φιλιώ είπε...

χρόνια πολλά κούκλα... πολύ καλή η ιδέα σου!

olivetreegirl είπε...

Τι ωραία ιδέα! Δυστυχώς την είδα λίγο καθυστερημένα οπότε για φέτος δεν προφταίνω, αλλά θα τα κρατήσω για του χρόνου. Κι εγώ της ίδιας λογικής είμαι, όχι πολλά πολλά αλλά ένα κατιτίς το θέλει η μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ Ευαγγελία, φοβερή ιδέα, το έκανα στον άντρα μου για να τον ευχαριστήσω για το sling που μ ου πήρε από το σαιτ σου :) και τα 2 από σένα!! Μακάρι να είχαμε ανθρώπους τόσο δημιουργικούς γύρω μας, θα ήταν ο κόσμος μας καλύτερος! Ευχαριστούμε (κυρίως για το sling)