Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Ballerinas and Dreams


Η πρώτη μέρα στη σχολή χορού ήταν αναγνωριστική. Τα παιδάκια κάναν όλα τα είδη χωρού για να διαλλέξουν ποιό τους αρέσει και τους ταιριάζει περισσότερο. Στο μπαλλέτο κάναν διαφορες κινησουλες, εδώ κάνουν skipping

Στο μοντέρνο κάναν μια μικρή χορογραφία, αλλα τα μικρά την ακολουθούσαν με διαφορά 2λέπτου :)


Η Άννα μου ειπε ότι της άρεσαν όλα εκτός από τις κλακέτες. Με μεγάλη ανακούφιση το άκουσα αυτό γιατί 5 λεπτά παρακολούθησα και ακόμα με πονάει το κεφάλι μου. Είναι κάτι σαν το βιολί, αν δεν παίζεις τέλεια... καλύτερα να μην ακους. Της Άννας το κριτήριο είναι απλώς ότι δεν είχε παπούτσια στο νούμερό της :) αλλα μας βολεύει και το κρατάμε. Οποτε τα στυλ που θα ακολουθήσουμε θα είναι κλασσικό μπαλλέτο (όχι παίζουμε), και μοντέρνος χωρός. Δις εβδομαδιαίως!!

Καλή αρχή πιτσιρίκι μου!

6 σχόλια:

neni είπε...

To Αννάκι είναι το ξυπόλυτο;;
Ομορφιά μου,να την χαίρεσε!


Καλή αρχή!

Unknown είπε...

ναι ξυπόλυτο! Ψαχνω τώρα να της βρώ παπουτσακια μπαλέτου :)
Ευχαριστώ για την ευχή!

neni είπε...

Ψυχούλα μου,δεν είχα δει τα βιντεάκια εχθές(μάλλον δεν είχες προλάβει να τα ανεβάσεις)
Ξετρελάθηκα και η χορογραφία της super!
Φιλιά στα μαγουλάκια της!

___ είπε...

Kαλά,
Καταπληκτική η Άννα!!!
Καλή σας αρχή!

Unknown είπε...

@Μαριάννα, που είσαι ωρε φιλεναδα;; πού χάνεσαι;;

Demi είπε...

Είναι γλύκα η κορούλα σου, να την χαίρεσαι πάντα υγιή και ευτυχισμένη!!!Εχω και γω μια ζουζουνομικρούλα 32 μηνών που μας έχει ομορφύνει την Ζωή!!Υπέροχο το ιστολόγιό σου μπράβο!!! δεν "χορταίνω" να διαβάζω και να βλέπω τις όμορφιές του!!!