Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Τα γενέθλιά μου

Κάθε χρόνο αυτήν την ημέρα την περιμένω πώς και πώς! Είναι σαν προσωπική πρωτοχρονιά, με πολλά όνειρα για τον καινούργιο χρόνο που έρχεται. Πολλοι φίλοι μου ευχήθηκαν ηλεκτρονικά και δια ζώσης. Οι Άννα και ο Γιώργος θέλαν να μου κάνουν έκπληξη και να μου πάρουν τούρτα αλλα η Αννα μου το μαρτύρησε :) Οπως και να'χει ήταν πολύ ωραία η τούρτα lacta που διάλλεξαν!!
Γυρνώντας και αυτή την 31η σελίδα της ζωής μου εύχομαι η ερχόμενη χρονιά να με  βρεί πάλι έτσι χαρούμενη και γεμάτη. Θέλω μόνο υγεία για όλους μας, τίποτα άλλο. Αντε και κανα ταξιδάκι παραπάνω, αντε και κανα κιλάκι παρακάτω.

Ευχαριστώ για τις πολλές και θερμές ευχές

και οι ευχές της κόρης μου

6 σχόλια:

Demi είπε...

Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις!!!η αγκαλιά σου να είναι πάντα γεμάτη απο τους ανθρώπους που αγαπάς!!!
να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται!!!
Η Αννούλα ειναι χάρμα οφθαλμών δώστης φιλάκια στα γλυκά μαγουλάκια!

Olivia Gavrili είπε...

Χαχαχαχ! Εκπληκτική ερμηνεία! Γλύκα!!

Χρόνια πολλά, λοιπόν και ότι μα ότι επιθυμείς!!

<3<3<3<3<3

eudokia είπε...

Καλά,ε; καταπληκιρκή η μικρη!
χρόνια πολλά Ευαγγελία μου! να εισαι παντα καλά και δημιουργική!

Φιλιώ είπε...

Σκέτη γλύκα η μικρή! Χρόνια σου πολλά γεμάτα υγεία, ευτυχία, αγάπη και ταξιδάκια!

olivetreegirl είπε...

Χρόνια πολλά, χαρούμενα, δημιουργικά!!!! Να τα χιλιάσεις!!!
Καλά Χριστούγεννα!!!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ καλές e-φιλενάδες μου, πολύ ουσιαστικές οι ευχές σας!! Και εσείς ό,τι επιθυμείτε!