Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Ατάκες ΙΙ

Οταν τελειώνω το σχολείο μου πάω ντάι βο ντό ... αλλά μαμα;;; γιατί δεν ερχεσαι να με βλέπεις που κάνω κατηφόριφο;;

Αμα θελήσω θα τα μαζέψω, αμα δε θελήσω όχι... πιστεύω όμως ότι θα τα μαζέψω

Θέλω ψωμί με μέλι αλλά όχι παντού... για να μπορώ να το πιάνω

ΒΛΑΜΜΕΝΗ!!! .... δεν είπα εσένα μαμά... τον εαυτο μου

Ωχ μαμά, πειράζει που βήχω δίπλα στην κοιλιά σου;;; μπορεί να κολλήσω το μωρό;;

(Μπαμπάς) - Αντε τί κάνετε;;ετοιμαστήκατε
(Άννα) - Μαμά, ο μπαμπάς βιάζεταΑτάκει να φύγουμε
(Εγω σκυμμένη πάνω από μια βαλίτσα με καλοκαιρινά, έψαχνα να της βρω καπέλο για να πάμε βόλτα) τί λές βρε Αννα.. δε βλέπεις πού έμπλεξα τώρα;;
(Άννα) Καλά μαμά, με την ησυχία σου

η Κα Σαρακοσπίδου είναι μια που της κόβουμε τα πόδια, αντί να λέμε Χριστός Ανέστης.
(= η Σαρακοστή... με πολύ παράφραση αλλα με ονοματεπώνυμο)

(Εγω) Αννούλα μου ήρθες;;
(Άννα) Ναι μαμά, σκατάνιασε έξω.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Apithani akoma gelao foberi i korakla sou ante elate na kateboume kanena Flisbo na brethoume!!!!!Evi Kokori