Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

8ος!!



Επιτέλους μπήκα στον 8ο μήνα.
Οι εξετάσεις βγήκαν πολύ καλές και συνεχίζουμε ακάθεκτοι :)
Εχω αρχίσει και βλέπω και την κοιλιά μου να κουνιέται ακόμα και αν φοράω ρούχα. Εχει πολύ πλάκα. Ευτυχώς ακόμα δεν κουράζομαι πολύ. Ερχομαι κανονικά στη δουλειά μια και δε θέλω να πάρω αναρρωτική.
Το θέμα μου είναι το εξής.
Με το που θα πάρω την άδεια τοκετού (56 ημέρες πριν την ΠΗΤ) θα πάω στην Κω. Φευγω από Αθήνα στην 32η εβδομάδα, και γυρνάω στην 37η. Εχω κλείσει όλα τα εισητήρια και για μένα και για την Άννα. Το πρόβλημά μου είναι ότι εκ των υστέρων τηλεφώνησα στη μια αεροπορική εταιρεία και μου είπαν ότι μπορώ να ταξιδέψω μέχρι την 35η εβδομάδα και αυτό με χαρτί γιατρού... γκουχ γκουχ.. Μετά την 35η, δεν μπορώ να ταξιδέψω ΟΥΤΕ με χαρτί γιατρού... και τί θα κάνω;; θα'ρθω με το πλοίο ;; (αποκλείεται!!! )
αχ.. κάτι θα σκεφτώ, δεν αγχώνομαι

7 σχόλια:

Σοφία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία είπε...

Ευαγγελια μου,δες μηπως μπορεις να αλλαξεις το εισητηριο σου και να ερθεις στην 35η εβδομαδα...Με το πλοιο κι εγω δεν θα ταξιδευα ειτε ημουν εγκυος ειτε οχι...Αντε και του χρονου στα σπιτια μας!

Unknown είπε...

δεν μπορώ να αλλάξω το εισητήριο, θα δω τί θα μου πει και ο ντοκ ;)
ας μείνουμε κανα χρονο ακομα στην κω μωρέ,. τί να κάνουμε σπίτια μας;;;;
χεχε

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

κατι σου γραφα ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ. ...μη καρφωνομαστε!

Unknown είπε...

@ Ολίβια
σκέψου... αν και νομίζω ότι τσάμπα αγχώνομαι, στο τέλος-τέλος.. και με το πλοίο να'ρθω μια χαρά θαναι :)

@VIcky and ANna
ας καρφωθούμε μωρέ... και τί έγινε;;

Demi είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!
Καλο ταξίδι και καλη επιστροφη !!! ολα να πανε καλά και καλη λευτερια!!!