Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Εβδομάδα 39η

Η 39η εβδομάδα μόλις ξεκίνησε. Σήμερα είμαι 38w1d
Χτες είχαμε πάει για ψωνια και καφέ στο κέντρο... Ψώνια που λέει ο λόγος δηλαδή. Πήγαμε σε ένα μαγαζί, πήρα 2-3 μπλουζάκια θηλασμού (τί καλά που πιά δε χρειάζεται να τα παραγγέλνεις από έξω και να τα σκά κανονικά, και υπάρχουν ακόμα και σε αλυσίδες καταστημάτων ) και...κουράστηκα!! ποιός ...εγω!! που οργώναμε την Ερμού, Αιόλου, Αγ. Μάρκου  και τούμπαλιν.. Λίγο στα Mac που μου'χαν στείλει mail ότι θα'χει προσφορές ήθελα αλλα... το άφησα για άλλη φορά.

και το Αννάκι τα'δει όλα.. αφού μου έλεγε "πάμε για καφε.. θα σε περιμένει η φίλη σου"΄για να μην παραδεχτεί οτι κουράστηκε, δεν ήθελε να στήσουμε τη φίλη μου...

Πήγαμε και για καφεδάκι στην Αδριανού με πολύ καλή παρέα :) την eimaimama κατά κόσμον Ολίβια με την Αθηνούλα και το Μαράκι, φυσικά δεν έλειπε η καλή μου μανούλα που είναι φύλακας άγγελός μου αυτές τις μέρες και όχι μόνο, και το Αννάκι μου
Λίγο ζοριζόμουν και ένιωθα τράβηγμα.. Λέω ασε ας μην το παρακάνω.. Ημουν και αϋπνη... κοιμήθηκα 5 το πρωί. Είχε ξημερώσει και εγω ...τίποτα. Εβλεπα το sex and the city την ταινία. Είδα και λίγο από το Frida... τίποτα....αλλά αφού είμαι ξαπλωμένη, τί πειράζει αν δεν κοιμάμαι;; αφού ξεκουράζομαι.. (ας μου απαντήσει κάποιος)
Εν τω μεταξύ νιώθω την κοιλιά μου να έχει κατέβει λίγο. Ενω μέχρι προχτές το πωπουδάκι της μπέμπας το έβλεπα ακριβώς κάτω από το στήθος μου, τωρα βλέπω ότι είναι 4 δάχτυλα πάνω από τον αφαλό μου..

Σήμερα πήγα και κομμωτήριο. Εκοψα και έκανα και ανταύγειες. Οποτε, ένα μανικιουράκι θέλω και.. έτοιμη για τη μεγάλη μέρα :)


Σήμερα ο "Εξάντας" είχε για τα βλαστοκύτταρα, για να μάθει και ο κόσμος που δεν έχει πρόσβαση στην ευρύτερη γνώση (πχ ιντερνετ) την αλήθεια :)  ... απορώ πώς τους "άφησαν" και κάναν αυτήν την εκπομπή... πολύ καλή δουλειά πάντως.

4 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Γιατί δεν αποκαλύπτεις με ποια φανταστική φιλενάδα σου ήπιες καφέ?? ΕΕΕΕΕΕΕΕ???

Ανεράιδα είπε...

Καλησπέρα! Τι μου θύμισες τώρα;!! Τι αϋπνία είχα ρίξει κι εγώ κυρίως στη δεύτερή μου εγκυμοσύνη! Όμως, νομίζω έχεις δίκιο, από τη στιγμή που είσαι ξαπλωμένη και ξεκουράζεσαι, δεν αποτελεί πρόβλημα. Σαφώς δεν είναι και το ίδιο βέβαια με το να κοιμάσαι, αλλά τέλος πάντων... Πού θα πάει, θα περάσουν οι μέρες! Με το καλό σου εύχομαι!!
Για τα βλαστοκύτταρα την είδα κι εγώ την εκπομπή. Πραγματικά, εξαιρετική δουλειά! Όταν ψάχναμε εμείς 3 χρόνια πριν δεν υπήρχε ενημέρωση από πουθενά...

yogaμάνα είπε...

Αννουλασ μαμ με το καλο κοριτσι μου !!!!

mamalydia είπε...

Ευα πλησιαζει ο καιρος! Τελειωνειιιιις!!!!!

Λοιπον, για τα βλαστοκυτταρα ειχε νομιζω κανει παλι εκπομπη θυμαμαι πριν γεννησω τον Γιωργο ο πως τον λενε... Παπαχελας! Εγω ειχα επιλεξει να τα δωσω δωρεα σε δημοσια τραπεζα στην Αθηνα, αλλα τοτε τουλαχιστον επαιρναν μονο απο το Ελενα και το Αλεξανδρα. Αν το καναμε ολοι μας αυτο, δεν θα υπηρχαν πολλα απο τα προβληματα που υπαρχουν... Κατι σαν αιμοδοσια ενα πραγμα...

Για την ξεκουραση, καλο ειναι να κοιμασαι, δεν το συζητω. Δεν ειναι το ιδιο με το να ξαπλωνεις, αλλα πολυ καλυτερο απο το να να μην εισαι ξαπλωμενη. Διχως υπνο δεν χαλαρωνουν τα νευρα ;-)
39η εβδομαδα και καλος υπνος ομως, δεν υπαρχει... Ξεχνα το!

Εχει ανεβει και ο αντρας σου Αθηνα ή θα ερθει λιγο αργοτερα?

Αντε με το καλο κοριτσακι!