Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

1ος μηνός

είναι σήμερα το Ερατάκι μας και έχει μεγαλώσει τόσο πολύ..

έχει αρχίσει να κάνει μπουτάκια, μαγουλάκια. Μένει ξύπνια αρκετή ώρα πιο πολύ το πρωί. Της αρεσει η αγκαλίτσα, αλλα κάθεται και στο ρηλάξ. Εχει πονάκια και κλαίει μαζεύοντας τα ποδαράκια στην κοιλίτσα.
Το μπανάκι δεν της αρέσει και θυμώνει όταν τη λούζω.
Δεχεται επιθέσεις από την αδερφή της που της τραβάει τα ποδαράκια και κλαίει στα αυτιά της.
Εχουμε πάει πάρα πολλές βόλτες, στη θάλασσα καμια 10αριά φορές, πολλούς καφέδες, μια φορά στο Jumbo, βόλτα στη Γλυφάδα και επισκέψεις.

Φυσικά και είμαστε αυτοκολλητάκια και την καταβρίσκει μέσα στο sling μας


Ερατώ μου, σε λατρεύω!

7 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Ερατώ μου και εγώ σε λατρεύω!!

Πότε θα σε γνωρίσω;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

αχ και εγω την αγαπω,θελω και εγω να τη γνωρισω!
ευαγγελια με τα παιδια σου μου συμβαινει το εξης,βλεπω και τα 2 μαζι,λεω α μα μοιαζουν παρα πολυ στη μαμα,μετα βλεπω το μπαμπα λεω α μα μοιαζουν πολυ στο μπαμπα,μηπως μοιαζεις εσυ με το γιωργο??
το σιγουρο ειναι οτι ειναι κουκλες και οι 2 και ακομα πιο σιγουρο οτι μοιαζουν πολυ μεταξυ τουσ!
φιλια και στους 4

Ανώνυμος είπε...

Αχ πότε περνάει ο καιρός? Να σου ζήσει κοπέλα μου, είναι μία κούκλα!!!

Unknown είπε...

Ανωνυμος ποιά είσαι;;;

κορίτσια σας ευχαριστωωωω!!

neni είπε...

Το όνομα Ερατώ πως κ το αποφασίσατε;;

Πολύ ιδιαίτερο το βρίσκω,ξεχωριστό.

Unknown είπε...

@neni
Για το πρώτο μας παιδί, όνομα διαλλεξα εγω και έβγαλα τη μαμά μου. Αυτό έγινε παρά το έθιμο, μια και αφήσαμε την οικογένεια του άντρα μου να περιμένει το γιό. Επίσης η μαμά μου δεν έχει άλλα παιδιά να τη βγάλουν, ενώ η πεθερά μου έχει ηδη δώσει το όνομά της σε ένα από τα 8 της εγγόνια, συν του ότι ο μπαμπάς μου είναι συνώνυμος του συζύγου μου οποτε δεν μπορούσα να βγει το όνομά του. Ετσι βγήκε η Αννα.
Για το δεύτερο σειρά είχε ο σύζυγος. Του είπα ότι η επιλογή του ονόματος θα είναι καθαρά δική του απόφαση, και ότι μπορεί να βγάλει ό,τι θέλει, πιστεύονταςι ότι θα βγάλει τη μαμά του.
Μου ανακοίνωσε ότι θα βγάλουμε το μωρό με το όνομα της μουσας προστατιδας του γαμου κ του ερωτα
.........ΕΡΑΤΩ.............

BIKY είπε...

να σου ζησει η το μωράκι σου είναι μια κουκλίτσα!!