Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

5 μηνών

Άργησα λίγο να γράψω για τον 4ο μήνα, και σε λίγο θα γράφω για τον 5ο, αλλα δεν πειράζει.
Πήγε λοιπόν το Ερατάκι 5 μνών

πω πω πώς περνάει ο καιρός ε;;
Σε αυτόν το μήνα έχω να σημειώσω ότι έχει ξεκινήσει να πιάνει διάφορα πραγματάκια με τα χεράκια της. Προσπαθεί να πιάσει την κουδουνίστρα, αλλα την κουνάει πολύ ατσούμπαλα και χτυπάει το πρόσωπό της. Επίσης της αρέσει να φέρνει τα χεράκια μπροστά στο πρόσωπό της και να πιάνει το ένα με το άλλο

Την πιπίλα δεν την παίρνει όπως τον προηγούμενο μήνα. Της αρέσει μόνο μια που και αυτήν δεν την παίρνει πάντα.

Το πρωί που λείπω κρατάει την πείνα της περίπου ένα 6ωρο, και όταν περάσει πίνει το γάλα που έχω αφήσει εύκολα. Κρατάει και μόνη της το μπουκάλι και από ότι λέρι η μαμά μου είναι απόλαυση
Της αρέσει πολύ το μπάνιο και όταν τη βγάζουμε κλαίει

Επίσης να σημειώσω ότι είναι χορευταρού, με έφεση στο Aserejé (Ketchup song)

 

5 σχόλια:

Αντζι είπε...

χαχα τελεια η ερατω ευαγγελια.πως μεγαλωσε το μικρακι ε?

Ανώνυμος είπε...

αχαχχαχ! αυτό πισω της είναι το φαντασμα του κέτσαπ σονγκ;;
χεχεε
γλύκες και οι 2!
α.

Demi είπε...

Κουκλίτσες και οι δυό αδερφούλες!!!

Σοφία είπε...

Mοιαζουν απιστευτα μεταξυ τους-κι οσο μεγαλωνει η Ερατω, περισσοτερο!Φτου σας!

Unknown είπε...

@Ανώνυμος: πολύ πολύ πολύ καλό!! εγω είμαι με εμδυμασία βραδυνής κατάκλισης και έχω σκεπαστεί ώστε να'ναι το show δημοσιεύσιμο