Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Μαμαδοκαφεπαρέα

Συναντηθήκαμε, πήραμε τα μωρά μας και πήγαμε βολτίτσα. Όσο περιμέναμε κάναμε μια βολτίτσα στον ήλιο, να φωτιστούν τα μπουτάκια και τα μπρατσάκια. Μάλλον ήταν η τελευταία μέρα για φέτος που βάλαμε κοντομάνικο.

H Ολίβια με την Αθηνά, έρχεται φορώντας το sling μου
Μετά από λίγο ήρθαν και η Ειρήνη, με τη φοβερή Ντορίνα και η Μαρία με την ξανθο-Χρυσάνθη. Είναι γλύκες !! Στην καφετέρια που πήγαμε, περιέργως μας κοιτάγαν με συμπάθεια και όχι με αποδοκιμασία.

Η αλήθεια είναι ότι τα κορίτσια  μας είναι ήσυχα.. λίγο η Ερατώ γκρινιαζε ... και λίγο η Αθηνά έκλαψε όταν η Ερατώ τη γρατζούνισε... (καημενάκι). Την πήρα αγκαλιά, αλλα μετά τις ξαναφήσαμε να τα βρούνε μόνες τους ώς πρέπει! χεχε

Ερατώ και Αθηνά παίζουν, η μια ξαπλωτή κιαι η άλλη άνετα καθήμενη

Να το ξανακάνουμε!!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευαγγελία μου, η Ερατώ σου έχει γίνει σκέτο μπουμπουκάκι!!!! γεννήσαμε με μια εβδομάδα διαφορά (εγώ 12 Ιουνίου) αλλά η Ερατώ μου φαίνεται πολυ πιο μεγάλη από την δική μου. Αλήθεια τι ύψος και βάρος έχει?

efi είπε...

τετοιες συναντησεις ειναι τελειες

Ανώνυμος είπε...

Emena den me thete stin parea kano parapona klaps klaps ..........Kouklakia mou glika!!EviK

Unknown είπε...

Η Ερατώ είναι όντως πολύ μεγάλο μωρό. Είναι τώρα 5μηνών παρά 1 εβδομάδα 64 πόντους και 8200 κιλά
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια :)

Ανώνυμος είπε...

Καλά Ευαγγελία μου έχω πάθει πλάκα!!!!
8200 μόνο με θηλασμό, μπράβο παιδάκι μου, τι να πω!!!!!!
Η Κλειώ μου (μια εβδομάδα νομίζω μικρότερη)είναι 65 εκατοστά και γύρω στα 6,5 κιλά. (ευτυχώς είναι ψηλή!!)
Φτου-φτου! να μη σου την ματιάξω, μπράβο κοπέλα μου, να την χαίρεσαι και μπράβο στην υπομονή σου και στην επιμονή σου με τον θηλασμό.