Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

5 χρονων

Σήμερα το κοριτσάκι μου, το πρώτο μου παιδάκι έχει γενέθλια!!


μπορεί να είναι κλισέ, μπορεί να το γράφω συνέχεια αλλα είναι ακριβώς όπως νιώθω... μα πώς πέρασε ο καιρός... πότε ήταν που είχαμε ένα μικρό λεχουδάκι που τσίριζε μέσα στη νύχτα, πότε ήταν που έμαθε να περπατάει, που έμαθε να κολυμπάει, που έψαxnε στην κουζίνα και βρήκε μόνη της τη σοκολάτα και την έφαγε, πότε ήταν που ήταν το πιο μικρό παιδάκι στον παιδότοπο, που την ειχα συνέχεια στο sling, στην αγκαλιά μου... και τώρα...
ενα κανονικό παιδάκι 5 χρονων. Με γνώμη, άποψη, αντίρρηση, προτιμήσεις, φίλους, δασκάλα, εκδρομές, ιδιοτροπίες και αδυναμίες. Της αρέσουν τα λούσα και το καλύτερο της είναι το βάψιμο νυχιών, και η επιδοκιμασία του μετά!!!
Στην προσπάθειά μου να την κρατήσω ακόμα λίγο παιδάκι, της έδειξα στο google φωτογραφίες με σοβαρές μυκητιάσεις, και της εξήγησα αναλυτικά ότι μπορεί στο νύχι της να βρει σπίτι ένας μικρός μύκητας και να αναπτυχθεί... σκεπτική δέχτηκε να τα ξεβάψουμε και πήγε λυπημένη σχολείο...
γυρνώντας από το σχολείο, μου είπε με υφος "ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΥΤΙΚΑΣ"

Μεγαλώνει....
και διαμορφώνει τη δική της προσωπικότητα....

ο τελευταίος χρόνος ήταν περίεργος για την Αννα μου, γιατί ήρθε το καινούργιο μέλος. Κάποιες συμπεριφορές ήταν και για τις δυό μας προτόγνωρες και πολλές φορές δεν τα πήγαμε καλά. Χάσαμε τη μεταξύ μας σχέση, ήρθε η Ερατώ αλλάξαν οι ισορροπίες. Δεν παίζουμε πιά μαζί με τις ώρες, δεν καθόμαστε στο πάτωμα να κάνουμε παζλ, δε ζωγραφίζουμε με τέμπερες γιατί έρχεται ο εισβολέας και τα χαλάει όλα... Μάθαμε τη φωνή... και μου απαντάει ακριβώς όπως της μιλάω. Δεν κατεβάζει το κεφάλι ποτέ... ΣΙΩΠΗ ΕΣΥ!! μου λέει και με γεμίζει τύψεις που της μίλησα απότομα...

Καλή μου Αννα, κοριτσάκι μου... θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για όπου είμαι ανεπαρκής. Να σου βεβαιώσω ότι ό,τι και αν κάνω το κάνω πιστεύοτας ότι είναι το πιο σωστό από όλα... αλλα είναι και φορές που είμαι κουρασμένη και δε σου συμπεριφέρομαι όπως σου αξίζει...
Είσαι πολύ αξιο παιδί, έξυπνο, λαμπερό και γεμάτο καλοσύνη. Νοιάζεσαι για τους γύρω σου και αυτό σε κάνει μοναδική και αξιαγάπητη...

Σε αγαπάω... είσαι η  αγαπημένη μου και μοναδική μου πρώτη κόρη!!

και μερικές φωτογραφίες
Τούρτα δεν κόψαμε, τη φυλάμε για αργότερα
Για δώρο πήρε μάσκα, αναπνευστήρα και βατραχοπέδιλα



να και τα outsider

7 σχόλια:

minakostas είπε...

vaggelitsa mou
na th xaireste thn kouklitsa kai apo do!!!!!!!nanai panta gerh, eftyxismenh kai tyxerh se olh thn zwh ths! ki eseis(mama kai mpampa) na thn kamarwnete!!!! na tis dwseis ena megalo fili apo mena!!!! mou exoun leipsei ta"patousakia ths"filia polla kai na pernate kala !!!!!!!!

Christina Panetsou είπε...

να την χαιρεστε κοριτσακι μου!!!να ειναι παντα γερη και τυχερη!!!!και προκαταβολικα τις ευχες μου για τα γενεθλια και της Ερατούς!!!

Demi είπε...

Xρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις Αννούλα όμορφη και τσαχπινούλα!!!Να την χαίρεστε και να ειστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!

Ifigeneia_eimaimama είπε...

Να τη χαίρεστε Ευαγγελία! Γερή κι ευτυχισμένη να την καμαρώνετε πάντα!!!

Πλησιάζουν και τα γενέθλια της bomba ε? lol

Σοφία είπε...

Να τη χαιρεσαι κι απο φιλεναδα μου!Να την δεις οπως επιθυμει,να ειναι παντα χαρουμενη κι "αντρακι".Να κανει παντα αυτο που βγαινει απο μεσα της...Σας φιλω ολους!!!

Biberologio είπε...

χρόνια πολλά! πάντως και οι δυό σου κόρες σου μοιάζουν πολύ! :)

___ είπε...

Xρόνια πολλά Αννάκι μας!!!!!!!
Να σε χαιρόμαστε πάντα χαρούμενη και έτοιμη για περιπέτειες!