Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Φωτογραφική πρόκληση

Ημέρα 22
Ροζ
Θα μπορούσα να σας βάλω μια φωτογραφία από 152952496 φουστάνια, κοκαλάκια, κορδελάκια, βραχιολάκια (δικά μου), θα μπορούσα να βάλω μια φωτογραφία από τη ροζ πλύση του πλυντηρίου (όχι δεν έκανα βλακεία) - όλα τα σπίτια χωρίζουν τα άπλυτά τους σε λευκά και σκούρα, εμείς σε λευκά, ροζ και σκούρα-
αλλά θα βάλω αυτή τη φωτο για να μην ξανα-αναφέρω τις κόρες
Μου αρέσουν πολύ τα μανώ... και ειδικά τα ροζ... ο άντρας μου (και μερικές φίλες μου δε λέω) δε βρίσκουν διαφορά στα περισσότερα από αυτά... έλα όμως που είναι διαφορετικά!!!

Ημέρα 24
Κάτι καινούργιο
Το παραδέχομαι... εντελώς αψυχολόγητη αγορά αν υπολογίσεις ότι έχω από πρόπερισυ κάτι πανάκριβα (για τα δικά μας δεδομένα πάντα) Burberry παρόμοια
Πήρα 2 ζευγάρια πέδιλα, πανύψηλα (για τα δικά μου δεδομένα)... αν συνυπολογίσεις ότι θα'μαι και έγκυος όλο το καλοκαίρι....
Είπαμε μη με αφήνετε να πηγαίνω για ψώνια μόνη μου... ειδικά όταν έχω καιρό

------------------------------------------

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε αυτό το ποστ

Ελληνικά blog που συμμετέχουν

(αρκετή συμμετοχή ε;;; γιούπι!! )  


Οσοι θέλετε να συμμετέχετε πείτε να σας προστεθείτε στη λίστα!!!





9 σχόλια:

Owl Mommy Βέρα είπε...

Κι εγώ έχω τρέλα με τα μανώ..αλλά σταμάτησα να αγοράζω πολλά γιατί στο τέλος χρησιμοποιούσα μόλις λίγο από το καθένα..
Στα παπούτσια δεν μπορώ να σε βοηθήσω..τα ίδια κάνω..χεχε..

Taelia88 είπε...

Εγώ στα ροζ μανό σου, πέρα από το πολύ απαλό, κατάλαβα δύο αποχρώσεις! Τα άλλα μου φάνηκαν ίδια! Στην ίδια κατηγορία με τον άντρα σου ανήκω!! Όσο για τα παπούτσια.. Καλή λευτεριά να σου ευχηθώ!!! χαχαχα! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια μανό και πολύ ωραία πέδιλα. Αλήθεια είσαι πάλι έγκυος???!!! :-)

Ανώνυμος είπε...

είσαι έγκυος?! συγχαρητήρια!!!! με το καλό!γερό να ναι!

evonita είπε...

Πολύ καλή η επιλογή των μανώ σου!!! Και μένα μου αρέσει πολύ το ροζ σαν χρώμα. Και η μάρκα πολύ καλή, εμένα μου κρατάει αρκετά! Έχεις δοκιμάσει το pink champagne? Είναι το αγαπημένο μου για φέτος! Τα παπούτσια πολύ όμορφα!! Μεγιά!! Μου άρεσε ιδιαίτερα το στυλ τσοκαράκι, από που το πήρες? Σου εύχομαι καλή λευτεριά!! Τι όμορφα! Πότε με το καλό? Σε ζάλισα λιγάκι με τις ερωτήσεις μου! :)

Unknown είπε...

ναι είμαι έγκυος! σας ευχαριστώ για τις ευχές
το έχω το pink champagne!
από του κορρέ τα μανώ εγω δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη πάντως αλλά έχω πολύ καλή βάση και top coat και είναι μια χαρά
Τα παπουτσια τα πήρα από ένα μαγαζί στο κέντρο αλλα δε θυμάμαι πώς το λένε είναι στην Ερμού

evonita είπε...

Thank you!, :)

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πολύ όμορφα τα παπούτσια!
Kathy by anthomeli

Ανώνυμος είπε...

Απ' όλα στάθηκα στο χαρμόσυνο νέο. Με το καλό το νέο μέλος της οικογένειας. Άντε θα κάνεις και παρέα στην Ολίβια...

Πολλά φιλιά
Ρούλα Γιακοπούλου