Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Φωτογραφικό παιχνίδι


Ημέρα 11η και σύμφωνα με τη λίστα της Chantelle του FatMumSlim  το θέμα της σημερινής φωτογραφίας είναι
"Η κουζίνα"
Δε μου αρέσει καθόλου το σημερινό θέμα... δηλαδή τί;; να βγάλω φωτογραφία την κουζίνα μου;; και τί νόημα θα έχει αυτό;; με τα άπλυτα αποκλείεται να σας τη δείξω... Αν σας δείξω κουζίνα βγαλμένη από περιοδικό διακόσμησης δε θα με πιστέψετε και δε θα έχει και νόημα...
οποτε;;;
Ιδού η κουζίνα μου σήμερα το πρωί, ολίγον ασκούπιστα, με τα σκουπιδια μας φόρα παρτίδα!! Τελευταία δεν ανακυκλώνουμε και χρεώστε το και αυτό παρακαλώ στη μακροσκελή λίστα με τις αμαρτίες μου :)
Η μικρή Ερατώ με αμφίεση επιλεγμένη με συνοπτικές διαδικασίες από τον καλό μου, (που λόγω του χθεσινού ξενυχτιου με άφησε να κοιμάμαι λίγο παραπάνω !! τί καλός σύζυγος!! ) ζητάει μπισκότο !!
Το φως μπαίνει ανάποδα στη φωτογραφία αλλά πολύ μου αρέσει!
Καλημέρες!!
Untitled

------------------------------------------
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε αυτό το ποστ


Ελληνικά blog που συμμετέχουν:


(αρκετή συμμετοχή ε;;; γιούπι!! )  



Οσοι θέλετε να συμμετέχετε πείτε να σας προστεθείτε στη λίστα!!!


1 σχόλιο:

evonita είπε...

τι γλυκό μωράκι, σαν κουκλίτσα είναι!