Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Φωτογραφικό παιχνίδι



Ημέρα 16η και σύμφωνα με τη λίστα της Chantelle του FatMumSlim  το θέμα της σημερινής φωτογραφίας είναι

"Τί διαβάζεις"
 Το΄χω διαβάσει πολλές φορές, έχω επιβεβαιωθεί, έχω απογοητευτεί, το έχω αφήσει γιατί νιώθω ότι με πνίγει, έχω μάθει κτλ κτλ
Αλλά πάντα σε αυτό γυρνάω
Αραγε κάνω τίποτα σωστά;; (αναρωτιέμαι)
Untitled


------------------------------------------

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε αυτό το ποστ



Ελληνικά blog που συμμετέχουν

(αρκετή συμμετοχή ε;;; γιούπι!! )  


Οσοι θέλετε να συμμετέχετε πείτε να σας προστεθείτε στη λίστα!!!





3 σχόλια:

___ είπε...

Αφιερωμένο...
http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/0cfafa609d0911e1989612313815112c_7.jpg

Taelia88 είπε...

χαχαχα! Ότι και να κάνεις τώρα που είναι μικρά... θα συνεχίσουν να τσακώνονται!!! Όσο μεγαλώνουν θα τα βρίσκουν! Με την αδερφή μου, μικρότερες δεν "χωνεύαμε" η μία την άλλη.. δεν μπορούσαμε να είμαστε καν στο ίδιο δωμάτιο για 5 λεπτά χωρίς να τσακωθούμε! Τώρα δεν ξεκολλάμε!! Υπομονή.. Φιλάκια!

Irene είπε...

ε δεν μπορεί κάποια στιγμή θα αποδώσει... εμάς να δεις τι γίνεται...