Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Φωτογραφική πρόκληση


Ημέρα 17
in your bag
Από ότι διαπιστώνω, το μέγεθος της τσάντας μου είναι αντιστρόφως ανάλογο με τη ζέστη και την κοιλιά μου. Γιαυτό και το καλοκαίρι παίρνω αυτό το μικρό τσαντάκι που δε χωράει τίποτα...
αλλα τη βολεύουμε όπως και να'χει



Ημέρα 18
Something you don't know about meΕίμαι γεωπόνος, έχω τελειώσει το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών το τμήμα επιστήμης και τεχνολογίας τροφίμων και έχω κάνει  μεταπτυχιακό στο ίδιο τμήμα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων. Είναι πολύ ωραία σχολή αλλα δυστυχώς δεν έχει καθόλου μέλλον, ή τουλάχιστον κατι ενδιαφέρον που να με κάνει να αφήσω τα κορίτσια  μου. Εχω δουλεψει κατά καιρούς αλλά με συμβάσεις. Τώρα δεν κινείται φύλο.... για να δούμε στο μέλλον
Untitled

Ημέρα 20
Favorite photo I've ever taken
 Τον προηγούμενο αιώνα :) στη Μύκονο, νομίζω εχουμε στήσει τη μηχανή να τραβήξει μόνη της ... ωραία χρόνια, ξένοιαστα. Από τις πρώτες φωτογραφίες που έχω κορνιζάρει, όταν στο σπίτι μας είχαμε μόνο ένα γραφείο υπολογιστή και ένα ράντζο
Fav photo I've ever taken
Ημέρα 21
Where you slept
Στο κρεβάτι της Αννας, επειδή εκείνη κοιμήθηκε στο δικό μου, κάνουμε τέτοιες αλλαγές για να μη βαριόμαστε
 Untitled

Ημέρα 22
From a high angle
 ΤΜάλλον είμαι εκτός θέματος, είναι απλώς από ψηλά, όχι από ψηλά και με "γωνία" οποτε .... η θέα από το σπίτι της γιαγιάς μου στο Βύρωνα. Για κάποιους πολύ άσχημη, πιθανόν απάνθρωπη . Για μένα γλυκειά γεμάτη αναμνήσεις. Από κει έβγαινε η γιαγιά να φωνάξει..!! 
-9 η ώρα!! έχετε σχολείο αυριο
- 5 λεπτάκια ακόμα γιαγιά
- Κανένα λεπτό!! ελάτε πάνω τώρα!
Pho 

Ερχονται κιάλλες
------------------------------------------


Οι παραπάνω φωτογραφίες τραβήχτηκαν για τη συμμετοχή του δικού μου blog στη φωτογραφική πρόκληση του Ιουνίου. Αυτό είναι ένα παιχνίδι που το πώς "παίζεται" μπορείτε να δείτε εδω
Εκτός από το παρρόν blog συμμετέχουν και τα παρακάτω:

Οσοι θέλετε να συμμετέχετε πείτε να σας προστεθείτε στη λίστα!!!





5 σχόλια:

evonita είπε...

μου αρέσει πολύ που κάθε φωτογραφία έχει τη δική της ιστορία!!! πολύ γλυκές όλες!! καλό μήνα και φιλάκια πολλά, περιμένω και τις υπόλοιπες!! :)

Unknown είπε...

Σε ευχαριστω πολυ που πάντα μου γράφεις τις εντυπώσεις σου
Πάντα πολυ γλυκειά !

evaggelia είπε...

πολυ ωραιες οι φωτο αν και μας αργησες...γιατι δεν μας ανακοινωνεις ακομη τα ευχαριστα?...με το καλο ευχομαι!συνονοματη απο ξανθη

Memaria είπε...

Υπέροχος ο τρόπος που τράβηξες την αγαπημένη σου φωτογραφία!!
Ελπίζω να συνεχίσεις και τον Ιούλιο!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

ακόμη αντέχεις βλέπω! Πολύ ωραία τα σχόλιά σου σήμερα!
kathy by anthomeli