Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

η Ερατώ 27 μηνών

Εχω καιρό να γράψω αλλά το καλοκαίρι τελικά έχω πιο πολλά να κάνω από ότι το χειμώνα και όλες οι δραστηριότητες ειναι εκτός σπιτιού.

Εχω δώσει τον υπολογιστή μου και στη μαμά μου και οι σχέσεις μας είναι περιορισμένες (με τον υπολογιστή όχι με τη μαμά μου. Με τη μαμά μου ευτυχώς  είναι εκτεταμένες αλλιώς θα τα'χα παίξει)

Η Ερατώ λοιπόν έχει μεγαλώσει, καταευχαριστιέται τη θάλασσα κανει βουτιές απο τους ώμους μας κ με φορα, κ όταν είναι να φύγουμε παει κ στρογγυλοκάθεται μέσα στη θάλασσα κ δε θέλει να βγει με τίποτα

Video: η Ερατώ καλοκαίρι 2012



Απαλλαχτηκε κ απο την πάνα κ τώρα θέλει βρακακια με πριγκίπισσες όπως της Άννας

Αν της πεις κάτι να κάνει και δε θελει, λέει "μετά" για να το αποφύγει

Της αρέσει να βάζει ένα πολύ γλυκό "μου" μετά από τα ονόματά μας, πχ η Αννα μου, μπαμπά μου, ο Ούγκω μας κτλ

- Αγίτα (= καληνύχτα)
- Ενώ (= εγώ) πχ, ενώ σύξω (= εγω φυσήξω)
- Είσαι ταλά; (στο τηλέφωνο = είσαι καλά; )
- Παπούς όντια ου ίνει ετά θει (= ο παπους θα πλύνει τα δόντια του και μετά θα έρθει)
- Εχμαι σούσια μου άλω μίνενε (= Ερχομαι, τα παπουτσια μου να βάλω, περίμενε)
- Μαμά πούσαι;; Σε-σα-σα (=Μαμα πού σαι; σε εχασα)
- Τάτσε, μίνενε (= Κάτσε, περίμενε)
- Ελω αμπόνι μου... πού ναι αμπόνι μου;; (= Θέλω το  μπαλόνι μου, πού είναι το μπαλόνι μου)
(κάνοντας τραμπολίνο στο κρεβάτι μου) - Μαμά κοίτα ιάω πολύ πιλά (=Μαμά κοίτα που πηδάω πολύ ψηλά)

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Κουκλάκια και τα δύο! Να σου ζήσουν! Εμένα ο Αλέξανδρος μου είναι 22 μηνών. Τα μικρουλάκια έχουν τρομερή πλάκα! Φιλιά!

Taelia88 είπε...

Κούκλες και οι δύο!! Η Ερατώ σου μοιάζει πάρα πολύ!! Νομίζω περισσότερο από την Άννα!! Να τις χαίρεσαι και τις δύο, και καλώς ήρθες πίσω στη γειτονιά!!
Φιλάκια!!

evonita είπε...

αχ η γλυκούλα!!! μου αρέσουν αυτά τα ακαταλαβίστικα που μιλάνε τα μωράκια και μόνο η μαμά τους τα καταλαβαίνει!! :)