Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Photo a day (19, 20, 21 March)

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι μέρος ενός παιχνιδιού, που τραβάμε φωτογραφίες κάθε μέρα του μήνα σύμφωνα με μια λίστα. 
Επειδή έχω μείνει λίγο πίσω, θα σας βάλω εδω φωτογραφίες από 19 Μαρτίου μέχρι χθες και από δω και μπρος θα ανεβάζω κάθε 3 μερες (λέμε τώρα)

19 Μαρτίου:
Το θέμα ήταν cropped
Με την πρώτη σκέψη, το μυαλό μου πήγε σε φωτογραφίες που τις κάνεις "crop" αλλα μετά είδα που η βερικοκιά μας έχει πετάξει ανθάκια και ετοιμάζεται για τη φετινή σοδειά μας (crop) και λόγω της καλοκαιρινής σημερινής μέρας δε γινοταν να μην κάνω μνεία στην Ανοιξη!




20 Μαρτίου : Letter
Το γράμμα Π του ελληνικού αλφαβητου. Που τόσα πολλά σημαίνει στα μαθηματικά, αλλα είναι και το πρώτο γράμμα της λέξης "Παραμύθι"!


21 Μαρτίου: Full
Οταν ακούει τη λέξη "γεμάτος" μια μαμά, το πρώτο πράγμα που της έρχεται στο μυαλό είναι τα παιδιά της και το γεμάτο σπίτι της, έτσι δεν είναι;; Αλλα για να μην είναι η θεματολογία μονότονη, είπα να φωτογραφίσω αυτό το φανταστικό γεμάτο κοκτέιλ που ήπιαμε στα fridays σε μια από τις (σπάνιες) εξόδους μας μόνο ενήλικες!


Για το Μάρτιο τα prompts ειναι αυτα:


Και επεξηγήσεις θα βρείτε εδώ 


Από ελληνικά blog συμμετέχουν οι :
Γίναμε γονείς
My trips blog
Η ζωή είναι ωραία (αν συμμετέχεις και δε σε έχω συμπεριλάβει στείλε μου mail στο  euapap@yahoo.gr)

3 σχόλια:

Memaria είπε...

Όμορφες...το π μου αρέσει για το παραμύθι που ξεκινάει...
Ζήλεψα όμως εκείνο το κοκτέιλ κι ας μην είμαι και πολύ του ποτού...
Να είσαι καλά...καλή εβδομάδα!

Unknown είπε...

Η πρώτη φωτογραφία είναι άψογη!! Πολύ μου άρεσε η σκέψη σου!
Είδες του Απριλίου;; Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας!

Unknown είπε...

ναι τα είδα τα είδα, ωραία !!!