Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Photo a day (16, 17,18 March)

 Για τις 16 : beautifully ordinary
Βγήκαν σπυρακια στο στόμα μου και τα δόντια μου εβγαλαν κούμπαλο (= καρούμπαλο)


Μια καθημερινή μερα στην παιδική χαρα Σαρωνίδας. Πήρα την Ερατώ νωρίτερα από το σχολείο και πήγαμε παιδική χαρά, καιρό είχαμε να κάνουμε κάτι οι δυο μας!



17: Todays weather:
In Greece we are very very blessed and have sun through out the year. The summer is 6 months and the winter really mild. So todays weather is quite common!



18: Five years ago
Πριν πέντε χρόνια περίπου τέτοιο καιρό είχαμε κάνει ένα ταξιδάκι στο Παρίσι στην Dinsneyland. Τότε είμασταν οι τρεις μας, και η Άννα μου ακόμα μοναχοπαίδι




Για το Μάρτιο τα prompts ειναι αυτα:


Και επεξηγήσεις θα βρείτε εδώ 


Από ελληνικά blog συμμετέχουν οι :
Γίναμε γονείς
My trips blog
Η ζωή είναι ωραία (αν συμμετέχεις και δε σε έχω συμπεριλάβει στείλε μου mail στο  euapap@yahoo.gr)

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Υπέροχες όλες!!!!
Εγώ την Παρασκευή θα ανεβάσω!

Memaria είπε...

Πάρα πολύ ωραίες!!
Χαίρομαι πολύ που ξανάρχισες!