Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

και οι τελευταίες του Μαρτίου Photo a day

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι μέρος ενός παιχνιδιού, που τραβάμε φωτογραφίες κάθε μέρα του μήνα σύμφωνα με μια λίστα. 

22 Morning
Είναι κάποια πρωινά που ξυπνάς και λες... κοιμήθηκα καθόλου;; και αντικρύζοντας αυτήν την εικόνα σκέφτεσαι... χαλάλι!!


23 I'm loving
... τα γλυκά!!

24 One of a kind
Η Δήμητρα Ψυχογιού, είναι μια καλλιτέχνις που τον τελευταίο καιρό είναι η αγαπημένη μου. Δεν είναι μόνο το ταλέντο της αλλα και το πόσο προσιτή και γλυκειά είναι. Ζωγραφίζει τα πάντα, από παπούτσια, μποτάκια, πίνακες, σε ξύλο και δεν έχει σταματημό αυτή η λίστα... πρέπει να γράψω ένα ποστ ξεχωριστό για το έργο της και γιατί μου αρέσει. Μέχρι τοτε περάστε μια βόλτα από το σάιτ της. Η Φωτογραφία που επέλεξα είναι απο έναν πίνακα της κοκκινοσκουφίτσας


25 Soft
25 Σήμερα και είναι και η γιορτή  μου!! είμαι πολύ χαρούμενη αν και με τόσα γλυκά βλέπω τη δίαιτα να πηγαίνει περίπατο... :(
μα δείτε την τουρτα που μου έφερε η θεία μου... δεν είναι απίστευτη... και από γευση.... ασύλληπτη


26 I am here
Είμαι εδω, στο κέντρο της Αθήνας, βόλτα!! ΜΟΝΗ μου! δεν μπορώ να ψωνίσω τίποτα βέβαια αλλα η χαρά μένει!!



Για το Μάρτιο τα prompts ειναι αυτα:


Και επεξηγήσεις θα βρείτε εδώ 


Από ελληνικά blog συμμετέχουν οι :
Γίναμε γονείς
My trips blog
Η ζωή είναι ωραία (αν συμμετέχεις και δε σε έχω συμπεριλάβει στείλε μου mail στο  euapap@yahoo.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: