Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Θέατρο: ένας καινουργιος θαυμαστός κόσμος - 1η φορά της Άννας στο Θέατρο

Πήγαμε χθες και είδαμε το Ένας καινούριος θαυμαστός κόσμος , στο Θέατρο ARTIKA στο Μοσχάτο
Η Αννα είχε μείνει προσηλωμένη! της άρεσε μου φαίνεται, αν και δεν πρέπει να κατάλαβε τα πάντα.
Κριυική από τη σκοπιά του γονέα:
Θετικά:
Μου άρεσε πολύ η ηθοποιός, η φωνή της, η δομή του θεάτρου που είχε έναν "προθάλαμο" που κάθονται παιδια και γονείς και ζωγραφίζουν και πίνουν καφέ - μη φανταστείτε 4-5 άτομα χωραγαν, το περιεχόμενο της παράστασης, p φωτισμός, τα σκηνικά το κουστούμι της, η ιδέα της αναπαράστασης με κουκλοθέατρο
Αρνητικά:
Δε μου άρεσε η μουσική γιατί ήταν πολύ "ηλεκτρονική", σε 2 σημεία της παράστασης είχε μια προβολή - απεικόνιση στον τοίχο, που δε μου άρεσε καθόλου (μου φάνηκε φτωχό).

Από κει και πέρα, μου αρεσε που είδα την Αννα να παρακολουθεί ένα "δρώμενο" αγνοώντας τους δίπλα που σηκωνονταν και μιλούσαν

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή θεατρικής κουλτούρας Αννούλα!
Εύχομαι με το καλό και στο Theater of London για το Cats που τόσο σου αρέσει.

Unknown είπε...

χα! Μαριαννάκι ευχαριστούμε, το έχει ξεχάσει το Cats προς το παρρόν (ευτυχώς). Το Σαββατο μπορεί να ξαναπάμε :)

Olga είπε...

Τι όμορφα που είναι να βλέπω γονείς να πηγαίνουν τα παιδιά τους στο θέατρο!!
Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφες γιορτές!

Φιλάκια πολλά!