Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Οι αγορές για τη δεύτερη

μας κόρη

Τα δεύτερα παιδιά νομίζω είναι λίγο "ρηγμένα" όσον αφορά τις αγορές γιατί παίρνουν πιο πολλά μεταχειρισμένα αντικείμενα :) Ετσι και σε μας. Οι αγορές μας τώρα είναι ελάχιστες και οι εξης:

1) Ενα καινούργιο καθισματάκι αυτοκινήτου maxi cosi

Νομίζω είναι από τις πιο απαραίτητες αγορές. Είναι ο μονος τρόπος να μεταφέρεται το μωρό στο αυτοκίνητο και είναι θέμα ασφάλειας. Φεύγοντας από το μαιευτήριο κάθε γονέας πρέπει να έχει καθισματάκι αυτοκινήτου μια και ούτε η αγκαλιά, ούτε η καλαθούνα παρέχει καμία ασφάλεια

Για το καθισματάκι, πήραμε και καλοκαιρινό κάλυμμα σε λευκό, για να μη μας αρπάξει το μωρό :)
Eμείς το πήραμε από το  ebay, αλλα έχει και σε διάφορα μαγαζιά. Για αυτούς που θέλουν να το βρουν μέσω ίντερνετ, λέγεται ή "liner" ή "summer cover"
Φυσικά υπάρχουν και τα πιο trendy του πολύ αγαπημένου etsy

αλλά όχι και τόσο καλοκαιρινά, αλλα πάρα πολλά. και εδώ

2) Κουβερτούλες καλοκαιρινές (Swaddlers)
 που βοηθούν στο φάσκιωμα του μωρού.
Το "φάσκιωμα" ειναι παλιά τεχνική που πολλοί σνομπάρουν. Εγω πιστεύω ότι το μωρό νιώθει ασφάλεια και ότι είναι στη φωλιά του. Οταν δεν την έχω στο sling, θα είναι στα φασκιά της :)

3) Η Αννα της πήρε από το ebay μια κούκλα της Lamaze
Τα παιχνίδια Lamaze είναι από τα αγαπημένα μου (ποιός με ρωτάει θα μου πείτε... )
Εχουν πολύ όμορφα χρώματα και πραγματικά εντυπωσιάζουν τα νεογέννητα.

και για να σας εξηγήσω πώς έγινε αυτό, είχα ανοιγμένο στον υπολογιστή τη σελίδα του ebay με τα "Watched items" και η Αννα επισκέφτηκε τον υπολογιστή την ώρα που σηκώθηκα.
Γυρνώντας το βράδυ, είδα στα email μου ότι "you are the highest bidder κτλ κτλ..."
Κατάλαβα ποιός είχε βάλει το χεράκι του και πόσα "I agree" και "Enter" είχε πατήσει κατά τύχη αλλα πολύ σωστά και έστηλα mail στον πωλητή που πολύ ευγενικά μου είπε ότι αν κερδίσω την κούκλα,δε θα έχει πρόβλημα να ακυρώσει τη δημοπρασία :) Το ξανασκέφτηκα και του είπα ότι είναι το τυχερό της και ότι αν το κερδίσουμε θα το κρατήσουμε (και χρυσοπληρώσουμε ) :) :)
χαχα

4) Καρότσι ομπρελίτσα για πιο μετά

οπως σας είχα πει σε προηγούμενο ποστ, καρότσι μεγάλο είχαμε. Πήραμε λοιπόν ένα MacLaren για πιο μετά που είναι μπαστούνι και πολύ πιο ελαφρύ από το τρίροδο.


5) Sling
Για τη μπέμπα μας δεν έχω φτιάξει ακόμα. Εχω επιχειρήσει 2 φορές, και μου τα έχουν πάρει :)
ακόμα δεν έχω αποφασίσει το χρώμα, όλο αλλάζω γνώμη

6) Μια σκηνούλα για τη θάλασσα pop-up tent

από το ELC για να μπορούμε να καθόμαστε λίιιγο παραπάνω από το 10λεπτο που επιτρέπει ο δερματολόγος στη θάλασσα

Από ρουχαλάκια, φορμάκια, πάνες καουβερτούλες, σεντονάκια κτλ κτλ είμαστε υπερ πλήρεις!!
τί άλλο μας λείπει;;; όλο και κάτι θα σκεφτούμε :)

5 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Αχαχαχαχαχα, ρε την Αννούλα την ebay expert!! χαχαχαχα!!

Χθες κρατήθηκα με ΝΥΧΙΑ και με ΔΟΝΤΙΑ να μην αγοράσω μια Lamaze κουκλίτσα στην Αθηνά... Θα την πάρω, όμως, ψήθηκα τώρα... Αφού εγκρίνει και η Άννα, χαχαχα!!!

Μικρή μου, κάλυμα για το καθισματάκι από πού πήρες;;;

Μαρίζα είπε...

Ευαγγελία μου έχεις μια τεράστια κι υπέροχη κοιλίτσα, μου θυμίζεις τώρα τις άγιες μέρες και της δικής μου εγκυμοσύνης, άντε να ζηλεύω σιγά-σιγά και να πάω για το δεύτερο θαύμα!
Σωστές οι συμβουλές σου για το καθισματάκι του αυτοκινήτου κατά την έξοδο από το μαιευτήριο... γιατί κάποιες μανούλες δεν το σκέφτονται;;; Πολύ με στεναχωρεί να βλέπω γυναίκες να βάζουν τα μωρά τους στην καλαθούνα... ακόμα και φίλες μου το έχουν κάνει... και πόσο να επέμβω;
Υπέροχες οι φωτο σου με την κοιλίτσα, επίσης ζηλεύω κι όταν με το καλό είμαι ξανά έγκυος θα σε μιμηθώ και θα κρατώ μια πόζα για κάθε εβδομάδα.
Α, κάτι που ήθελα να σου πω εδώ και καιρό, η Ναταλία μου τρελένεται για το βίντεο της Άννας ως μένταλιστ και μου το ζητάει να της το βάλω να το δει και κάνει ότι κάνει η Άννα. Πρέπει να το τραβήξω κι εγώ βίντεο και να σας το στείλω να το απόλαυσετε!!!
Τέλος, πολύ έχω ευχαριστηθεί τις συνεχείς δημοσιεύσεις σου στο μπλογκ αυτό τον καιρό, ελπίζω να βρίσκεις χρόνο και μετά τη γέννηση της μικρής σου για να μας ενημερώνεις!!! Με το καλό Ευαγγελία!!!

Unknown είπε...

@ Olivia
και εγω κρατιέμαι να μην πάρω τα Manhattan για το καροτσάκι αλλα λέω να περιμένω να περάσει το καλοκαίρι που θα'ναι πολύ μωρό και δε θα καταλαβαίνει-πιάνει-εντυπωσιάζεται και να τα αφήσω τα παιχνίδια να τα ψωνίσω στην "ανανέωση" του φθινοπωρου.
Προς το παρρόν.. θα πάω για μαγιώ :)

Το κάλυμμα του maxi cosi είναι αυτό
και το πήρα από το ebay
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Maxi-Cosi-Cabrio-Cabriofix-summer-cover-Cream-/250633415732?cmd=ViewItem&pt=UK_Baby_CarSeats_EH&hash=item3a5aea6c34

Unknown είπε...

@ Μαρίζα
Χαίρομαι τόσο πολύ να "γνωρίζω" μανούλες που μας "ξέρουν"!! και αυτό γιατί ποτέ δε φαντάζεσαι ότι σε διαβάζουν άγνωστοι. Δηλαδή το φαντάζεσαι, αλλά νομίζεις ότι είναι η οικογένεια που ενδιαφέρεται πιο πολύ, αντε και κανας φίλος, αντε και κανας τυχαίος περαστικός. Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν και πιτσιρίκια στην ηλικία της κόρης μου και μαμάδες :) τί καλά... περιμένω νέα σας
Ανυπομονώ για το δικό σας βιντεάκι με τη μικρή σου :) και εγω με τον μενταλιστ έχω ρίξει πολύ γέλιο :)

Ανώνυμος είπε...

ενα θα πω.το τριτο παιδι παιρνει πολλα καινουρια γιατι τα εχουν διαλυσει τα προηγουμενα.Εμενα η τριτη πηρε ριλαξ και καροτσακι(μπαστουνι).Γενικα ειμαι πολυ δυσκολη στο να παρω κατι και παντα εξεταζω αν χρειαζεται.
Φιλια.