Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Ζήτω η 25η Μαρτίου 2010

Φέτος η μέρα λέγαν ότι θα είναι υποτονική, λόγω των περικοπών και των κολοβών παρελάσεων και εορτασμών.
Εμείς περάσαμε πολύ ωραία, όπως κάθε χρονιά
Πολύ οικογενειακά με πολύ φαγητό (ουφ) και πολύ σκορδαλιά (εμένα δε μου αρέσει, αλλα  υποφέρω μετά). Φέτος, με επισκέφτηκε και μια πολύ καλή μου φίλη και είχα έξτρα χαρά.
Η πιο ωραία στιγμή της ημέρας ήταν στο μεσημεριανό τραπέζι, όταν όλοι μου εύχονταν με ένα ποτήρι κρασί ανα χείρας, η Αννα μου είπε από απέναντι που καθόταν "μαμά, σ'αγαπάω"...το πιο ωραίο δώρο, η πιο γλυκειά ευχή,....
Πήρα και ωραία δώρα. τα οποια ήταν τοσο μέσα στο γούστο μου!!!
Να σας τα δείξω;;
Αυτό το κολιέ μου το έφερε η Ανσυ... Ευχαριστώωωωωωω

και το τέλειο αυτό βραχιολάκι το Μαράκι.

 Κουράστηκα πολύ αλλα πέρασα τέλεια
να και μια φωτογραφία από την 30η εβδομάδα
30άρισα που λέει και η φίλη μου η Ευη

1 σχόλιο:

eudokia είπε...

σου πάει πολύ η εγκυμοσύνη!χι!χι!