Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Τιμωρία

η Άννα κάθε μέρα κατεβαίνει κάτω και παίζει με τους φίλους της... Εννίοτε πάει στο σπίτι του φίλου της του Νίκου για να παίξει μαζί του. Εγω φυσικά προτιμώ να παίζει κάτω με τα παιδάκια για πολλούς λόγους. Ενας είναι γιατί η μαμά του Νίκου είναι φίλη μου και δε θέλω να μας την πάρουν στο τρελλοκομείο μια και έχει άλλα 2 παιδάκια να φροντίσει εκτός από το Νίκο και τη δικιά μου. Εκτός αυτού, αυτά όλο ζητάνε,... μια θέλουν χυμό, μια καραμέλες, μια το ένα μια το άλλο, ενώ όταν είναι κάτω, δεν είναι το μυαλό τους στο φαγητό... Επίσης τωρα που φτιάχνουν οι μέρες, είναι πολύ ωραία να παίζουν έξω, να τα βλέπει ο ήλιος, να κυνηγιούνται, να συζητάνε να γελάνε κτλ ...από το να κάθονται σε ένα σπίτι μέσα...
Αυτή ήταν μια εισαγωγή για να σας βάλω στο κλίμα

Αφού λοιπόν σήμερα περιμέναμε πώς και πως να έρθουν τα παιδάκια από το σχολείο και κάθε τέταρτο με ρώταγε τί ώρα έχει πάει,  ήρθε η ώρα να κατέβουν κατω να παίξουν.
Αφού λοιπόν έπαιξε κάτω για 20 λεπτά το πολύ, έρχεται πάνω και με ρωτάει αν μπορεί να πάει σπίτι του φίλου της. Της λέω όχι, να πάει ξανά κατω να παίξει που είναι όλα τα παιδάκια
Παίρνει ύφος...και μου λέει "εγω ΘΑ ΠΑΩ"
και με αφήνει σύξυλη στην πόρτα.....


Μετά από κανα μισαωράκι, τη φωνάζω να'ρθει να φάμε. Την ειδοποιώ με όλλους τους τρόπους που είχα.... με "έγραφε" για κανα 10 λεπτο. Αναγκάστηκα να πάω να την πάρω ...ιδιοχείρως

Επίσης όταν πήγα εκεί τους βρήκα να παίζουν στον υπολογιστή, πράγμα που απαγορεύεται και το ξέρει πολύ καλά.

Ερχόμενοι εδώ, της ανακοίνωσα την τριπλή τιμωρία, μια για κάθε παράπτωμα.
Εκλαιγε ασταμάτητα και απαρηγόρητα (όχι ότι προσπάθησε κανείς να την παρηγορήσει αλλα... )

Μετά αφού προσπάθησε να μειώσει ή έστω να αλλάξει την ποινή, το δέχτηκε ....

Πρωτοδίκως, η ποινή για τις 3 άνομες πράξεις που διαπράχτηκαν ήταν
1) η άπαξ στέρηση γλυκού (δε θέλω να την επιβραβεύω / τιμωρώ με φαγητό γιατί δεν έχει καμία σχέση με το παράπτωμα αλλα... βρέθηκα σε στιγμή αδυναμίας)
2) η στέρηση παιχνιδιού κάτω για 2 μέρες. Ασκήθηκε έφεση και η ποινή περιορίστηκε στη στέρηση ποδηλατάδας άπαξ... και ίδομεν... σε μας δεν υπάρχει δεδικασμένο. Δικάζουμε τις υποθέσεις ξανά και ξανά....
Κατά την αγόρευση της ποινής η κατηγορούμενη έκανε πολύ παραστατικά "Όχι....."

Μετά από λίγο, ακούω το νερό στο μπάνιο
-Μαμάααα, Πλένω το κεφάλι μου από το κλάμμα μόνη μου!!
-.....
- Βάζω και σαπούνι και νερό. Ευτυχώς τα χέρια μου δε σκουριάσαν... (=παπαριάσαν)
-....
- Να'ρθω να δεις πώς είμαι;;

και πάω μέσα και τη βλέπω ανεβασμένη στο σκαμπώ να πλένεται με το Detol για τα χέρια ... μούρη, μαλλιά κτλ κτλ




Τί θα κάνω που δε με ακούει;;;
Μα εγω άν μου έλεγε κάτι η μαμά μου δεν έκανα του κεφαλιού μου... έβαζα το κεφάλι κάτω και πήγαινα σπίτι και έκλαιγα εκεί...
Τετοια επανάσταση πιά... θα την καταπνίξω. μήπως μεγαλώνω την Ι. Γκάντι;;

12 σχόλια:

Σοφία είπε...

Και να ηταν η μονη επαναστατρια...Εγω εχω στο σπιτι μου τον θηλυκο Τσε!Σημερα κι η δικια μου "εφαγε" τιμωρια 4 λεπτα στον τοιχο...γιατι εκανε ενα σωρο χαζομαρες...

Σημ: Και που να ερθει το δευτερο...Εκει να δεις επαναστατικα κινηματα που θα ξεσηκωσει...

Demi είπε...

φοβερες ατακες η μικρή σου....
το εχει η μέρα σημερα και γω ολο τιμωριες εβαζα αλλα δεν πτοηθηκε καθόλου το ταρζανάκι μου....παιδοτοπο της ειπα τέλος γιατι πεταξε τα κατσαρολακια της στο πάτωμα μαζι με οτι ειχαν μέσα και δεν τα μαζευε ....
πεταξε τις κουκλες και της ειπα τέλος τα παιδικα ουτε σημερα θα δεις ουτε αυριο....
χαμπάρι δεν παιρνει...εγω σκαω αυτη μια χαρα ειναι ...και ολα τα υπολοιπα στο πατωμα...αχ

Ανώνυμος είπε...

Ax Ev mou an se parigori auto den eisai i moni me tarzanaki kai pou na erthei kai i deuteri den se tromazo alla emena i deuteri na deis tsampouka aaaaaaa den tha ta pame kala tis leo nai mou leei ekeini...... i megali ee den mporo na po itan ena isixo paidi akouei toulaxiston alla ola edo plirononte lene exo mia mikri pou kanei gia den den me akouei katholou einai tora 17 minon den milaei kai kanei oti tarzania mporeis na fantasteis pirazei kai tin megali.............As einai kala ta paidakia mas kai emeis na a antexoume kai me to kalo koritsaki mou kai to deutero moraki sou!!!!!!!! Evi Kokori

Unknown είπε...

Κορίτσια ..δε μου δινετε κουράγιο.. μήπως να τη χωνέψω αυτήν στην κοιλιά;;
Εχω προβληματιστεί στο μέχρι ποιό βαθμό πρέπει να καταπνίγω την επανάσταση....
Καλά, οι ακαταστασίες στο δωμάτιό της και στο σαλόνι κτλ.. είναι καθημερινότητα που ούτε καν αναφέρω ... δε δίνω σημασία..
αχ

popelix είπε...

Μάνα κουράγιο! Εγώ είμαι της φιλοσοφίας "τη μέρα λοχίας (αν χρειαστεί), τη νύχτα πάντα αγκαλίτσα" ιδίως με τη μεγάλη κόρη τη συνονόματη. Έχει πάρει χαμπάρι ότι κάτι πάει να γίνει για αυτό κολλάει πάνω σου... Ίσως εἰναι μια φάση και αυτή.

Amarettissimo είπε...

Αν και στην πράξη δεν είναι εύκολο, δεν πιστεύω στην τιμωρία. Κουβέντα και ξανά κουβέντα. Τις πρώτες φορές νιώθεις μ@ που "καλοπιάνεις" το παιδί, ενώ θες να του τις βρέξεις, αλλά μακροπρόθεσμα συνεργάζεται καλύτερα και περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

Ev Einai kai enas tropos isos na ekfrasi kai auto pou den mporei gia ton erxomo tou neou melous emena i Maya ligo prin geniso eixe gini poli epithetiki pros ta giro paidakia molis genisa omos ola alaksan arxisa na tis dino armodiotites me to moro kai sinergazoan apsoga.....Kane ypomoni koritsaki mou paidakia einai!!!!!!!!!(etsi leo kai ego na ta akouo na parigoriemai)xixixixi

Ιουλία Δρούγα είπε...

Ευαγγελία μου,
έχουμε πολύ καιρό να βρεθούμε αλλά πάντα παρακολουθώ, τι κάνεις, πως περνάς κλπ απ το ...φατσοβιβλίο!!!!Εγώ εδώ και κανά εξάμηνο πηγαίνω σε σχολείο γονέων, μας το σύστησαν απ το Δήμο. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους ...υποψιασμένους γονείς! Υπάρχουν τόσα μα τόσα θέματα με τα παιδάκια μας....Η τελευταία συνάντηση που πήγα λοιπόν, είχε θέμα την τιμωρία, τα όρια την πειθαρχία κλπ....η παιδοψυχολόγος εν ολίγοις "κατέκρινε" την ΤΙΜΩΡΙΑ, αντικαθιστώντας τη και προτείνοντας η στάση μας να έίναι επισήμανση των ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ....και ακόμα ένα ΟΧΙ στην πειθαρχία, αντικαθιστώντας τη με ΟΡΙΑ!...μέσα από παραδείγματα κλπ, καταλάβαμε όλες πως μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα στο παιδί αυτή η αλλαγή στη στάση μας, και τρόπους ώστε να το διαχειριζόμαστε και εμείς με το ..."σωστό " τρόπο (όσο είναι δυνατό....). Τι να σου πω...εμένα δεν μου παει σα χαρακτήρας η ΤΙΜΩΡΙΑ (εμπεριέχει ΕΞΟΥΣΙΑ μάλλον και γι αυτό τσινάω!χιχι!), με αποτέλεσμα να κλίνω πιο πολύ προς τη στάση της παιδοψυχολόγου...Για δοκίμασε και σύ την εναλλακτική, δώσε καμιά διέξοδο, άσε και τίποτε να πέσει χάμω, βάλε και λίγο νερό στο κρασί σου (και ο Θεός βοηθός!!!!!!!!!!!)

Andria είπε...

μωλέ τί θλιμμένα ματάκια είναι αυτά..! Πας να θέσεις όρια και να το μαλώσεις και μετά το βλέπεις έτσι και λιώνεις. "'Αντε το μαλώνω, το μαλώνω άντε κι ύστερα το μετανιώνω.." :-)
Δώστης φιλίιι!

Ανώνυμος είπε...

Ax euagelia mou...
apo oti vlepo apo tis foto pou travixes se erixe i mikri... vrike kati na sou travixei ti prosoxi kai esi amesos enedoses... arxises kai tis foto... den einai etsi, prepei na se pairnei sovara, me sizitisi panta alla an de faei k mia timoria de tha mathei na sizitaei... prepei me tin proti pou tha tis to les na se akouei! giati esi mporeis kai prepei na apofasiseis gia ekeini, einai poli mikri gia na to kanei moni tis. tora vevaia esi ksereis an itan ena memonomeno peristatiko i an tha sinantiseis k xeirotera. oso gia ti timoria me to fagito eimai antitheti, exeis dikio.
Krata gera

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ :) για τις συμβουλές επώνυμους και ανώνυμους αν και κάθε γνώμη έχει πολύ περισσότερη αξία αν είναι ενυπόγραφη!

Μέσα από τα σχόλιά σας βρήκα ένα μικρό διέξοδο και πολλά πολλά άρθρα. Και εγω είμαι ενάντια στην τιμωρία, στέρηση δικαιωμάτων κτλ κτλ (αν και δε μου αρέσει να κολάω σε τίτλους και λέξεις).

@ Ιουλία, Σχολή γονέων έχουμε παρακολουθήσει για 4 session. Η επιτυχία του εξρτάται καθαρά από την ψυχολόγο και από τους υπόλοιπους γονείς. Συχνά μπορεί να είναι χάσιμο χρόνου, πχ αν ακόμα συζητάμε το αν το ξύλο κάνει καλό, προτιμώ να πάμε για καφεδάκι :) Εχω ακούσει αρκετές μπαρούφες και από την ψυχολόγο για να μην τα κακομαθαίνεις κτλ κτλ...
πιστεύω ότι για μια φορά καλά είναι... εμείς το παρακάναμε και βαρεθήκαμε. Γνωρίσαμε όμως φίλους και γείτονες :)

Ανώνυμος είπε...

Ευα για βαλε λοιπον κανενα καλο λινκ για αρθρα που βρηκες αντι της τιμωριας... Εχεις δοκιμασει τιποτα απο αυτα; Ουφ ο διικος μου εχει καμα εβδομαδα τωρα που ξεκινησε εντονοτερη επανασταση! Ωρες ωρες ειναι λες και περπατας σε αβγα απο φοβο μην αρχισει την γκρινια-κλαμμα-οχι, οχι,οχι!!! This too shall pass!!!