Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Εβδομάδα 35η


Αυτή είναι η τελευταία εβδομάδα που μου επιτρέπουν οι αεροπορικές εταιρείες να ταξιδέψω για να γυρίσω Αθήνα. Ο καιρός όμως εδώ είναι πολύ καλοκαιρινός και πιστεύω ότι το καλύτερο για όλους μας είναι να μείνουμε για λίγο ακόμα, όπως το έχουμε κανονίσει :)
Τώρα το πώς θα γυρίσω... είναι άλλη ιστορία :) μπορεί και με το μπλού στάρ!! Αν δε με λυπηθούν στο αεροδρόμιο :) βλέπω να πρωταγωνιστώ με την Αννα στην Οδύσσεια ενός ξενιτεμένου Vol2
Ας μην αγχωνόμαστε (που δεν αγχωνόμαστε...) συνεχίζουμε τις διακοπές :)

Τη Δευτέρα έχω κλείσει και ραντεβού για αιματολογικές εξετάσεις στο νοσοκομείο και με τα αποτελέσματα (όταν τα λάβω) θα κάνω μια επισκεψη στον γιατρούλη εδώ, να δω τί θα μου πει.. πού βρίσκεται η μικρή μας.. αν και είναι τόσο ζωηρή που ξέρω ακριβώς τί στάση έχει κάθε φορά!!

Κατά τα άλλα όλα μια χαρά, αν και νομίζω ότι την τελευταία βδομάδα κατρακύλησα όσον αφορά το βάρος... πρέπει αυτήν την εβδομάδα να χάσω 1 κιλάκι να έρθω στα ίσα μου... ας μην ξεφύγουμε τώρα στο τέλος... Αλλα αυτό το παγωτό με τα καραμελωμένα πεκάν, είναι... απίστευτο!!

Πάει και ο 13ος και ο 14ος μισθός...  Byeeeee
Δε βλέπω να πηγαίνουμε ποτέ στο Φράιμπουργκ....

8 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Άσε τους χαμένους μισθούς, εδώ μια ψυχούλα ετοιμάζεται να πει "Χελλόου κόσμε!!!" και αυτό είναι το πιο σημαντικό!!

Τσακίσου και έλα Αθήνα, γιατί σε βλέπω όντως να πρωταγωνιστείς στην προσωπική σου οδύσσεια!!!!

Unknown είπε...

ψάχνεις παρεάκι για ηλιόλουστο καφεδάκι μου φαίνεται και μου δαιμονοποιείς τα ακτοπλοϊκά μέσα Ολιβιάκι;;

Tina Kewy είπε...

Αχ βρε Ευαγγελια... συμφωνω με την Ολιβια... αντε ελα Αθηνα :) εγω στις 36 γεννησα, ποτε δεν ξερεις ;)
Μην σκας, τα λεφτα ξαναγινονται φιλεναδα... αλλα ειναι πιο σημαντικα, θα ζοριστουμε λιγακι αλλα τι να κανουμε?

Unknown είπε...

In 2 weeks time my dear :)

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Άντε και φτάνουμε στο τέλος Ευαγγελία μου!!!
Καλά λένε οι προλαλήσασες. Έλα στην Αθήνα εσύ να ευχαριστηθείς και βόλτες κιόλας. Μη το κάνεις αεροδρόμιο-μαιευτήριο ένα πράμα!!!
Φιλάκια σε όλους σας!

Ανώνυμος είπε...

Πλησιασε ο καιρος ε; Αχ τι ωραια!!! Υπομονη για τις υπολοιπες εβδομαδες! Δεν πας λαου λαου (οχι τοσο λαου ομως), στην Αθηνα; Εγω γεννησα μια μερα μετα που μιλουσαμε στο μσν για την σταση του μωρου θυμασαι; 38η εβδομαδα!

Unknown είπε...

θα πάω Αθήνα 17 Μαϊου, θα είναι μόλις έχω μπει στην 38η. Την Άννα τη γέννησα 40+3 και λένε ότι υπάρχει συσχετισμός ανάμεσα στα παιδιά, δηλαδή μια γυναίκα που γεννάει το πρώτο της παιδι με παράταση, δεν μπορεί το δεύτερο να το γεννήσει πρόωρο :) για να δούμε :)
Ευχαριστώ πολύ που μου λέτε όλα αυτά τα γλυκά λογάκια είστε πολύ γλυκες!!

Ανώνυμος είπε...

Ευα, δε θελω να σε ανησυχισω αλλα τον Γιωργο τον γεννησα 40+2 εβδομαδων ΜΕ προκληση που κατεληξε σε καισαρικη (πηγα αδιαβαστη)! Με τη Ναταλια καμια σχεση! Εσπασαν τα νερα την μερα που μπηκα στην 39η εβδομαδα (2 εβδομαδες και 2 μερες νωριτερα)... Βεβαια τελικα εκανε και κακακια μεσα στην κοιλια μου και ετσι παλι καισαρικη... Ισως να ειχε ζοριστει το μωρο, δεν ξερω. Παντως συμβαινει συχνα να γεννηθει νωριτερα το δευτερο μωρο! Εσυ ξερεις καλυτερα το σωμα σο. Βεβαια, σε βλεπει και ο γιατρος και αν χρειαστει θα σου πει να φυγεις νωριτερα. Εμενα με ειχε δει δυο μερες πριν στο ραντεβου μας και μου ειχε πει οτι θα γεννησω μεσα στην εβδομαδα :-) ολα καλα να πανε Ευη μου! Περιμενω πως και πως να δω φωτος με την μωρουλιτσα σου!!!