Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Εβδομάδα 37η


Σήμερα είμαι 36w+5d δηλαδή στο τέλος της 37ης εβδομάδας.
και για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή. Αφού είμαι 36+5, σημαίνει ότι έχω ολοκληρώσει την 36η εβδομάδα, και διανύω την 37η. Συγκεκριμένα, έχω διανύσει και τις 5 μέρες της 37ης και σε 2 μέρες θα αρχίσω να διανύω την 38η...
Εχω πάντα διαφωνία με διάφορους για αυτό το θέμα, και βρήκα ευκαιρία να το διευκρινίσω :)

Σήμερα είναι και η τελευταία μερα στην  Κω μια και αυριο φεύγουμε για Αθήνα :)
Εφτασε λοιπόν η μέρα που θα γυρίσουμε σπίτι και ευτυχώς η μικρή μου για ακόμα μια φορά στάθηκε "κυρία" και δε μας λαχτάρησε να τρέχουμε να βρουμε εισητήρια άρων άρων
Φυσικά από πράγματα δεν έχω φτιάξει τίποτα... μας αφήσαν οι καφέδες;;
Αλλα δε θα πάρω και τίποτα μαζί μου, μόνο τα ρούχα της εγκυμοσύνης που κάτι μου λέει ότι θα τα φοράω για πολύ πολύ ακόμα

Οι μέρες κυλάνε πολύ κουράστικά και υπάρχουν στιγμές που δεν μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι. Νομίζω όμως ότι η κοιλιά μου έχει κατεβει αρκετά γιατί όταν σκύβω δε με ενοχλεί τόσο

Φτάνοντας στην Αθήνα έχω τόοοσα πολλά διαδικαστικά να τακτοποιήσω που... κουράζομαι μόνο που τα σκέφτομαι.. θα χρησιμοποιήσω στο έπακρον την προτεραιότητα των εγκύων στις δημόσιες υπηρεσίες γιατί δεν  μπορώ να σταθώ καθόλου :)

Τα λέμε ξανά σε 1 εβδομαδα...

3 σχόλια:

Φωτεινή είπε...

Είναι πολύ απλό το θέμα με τις εβδομάδες και σε όποιον δεν το καταλαβαίνει θα απαντάς απλά:"σε ποιον αιώνα είμαστε???"

Στον 21ο!Όχι στον 20ο!Ο 20ος ήταν το 1900, ο προηγούμενος αιώνας!!!!!Τώρα, διανύουμε τον 21ο αιώνα, δηλ το 2000!!!

Καλό ταξίδι και με το καλό η μπεμπούλα!!!Παραμένεις μια κούκλα!

Unknown είπε...

ωραία ιδέα Φωτεινή!! αν και τη φοβάμαι λίγο την ερώτηση με το σε ποιόν αιώνα είμαστε... φοβάμαι τις απαντήσεις :)
ξέρεις τί είχα σκεφτεί;; να πω πόσο είναι ένα μωρό όταν γεννιέται.. 1ος;;;

Olivia Gavrili είπε...

Και εμένα με μπερδεύει λίγο το θέμα, αλλά δεν βαριέσαι, χαχαχα!!

Καλό ταξίδι, μικρή μου! Σε περιμένωωωωωωω!!!