Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Εβδομάδα 38η

Αυτή η βδομάδα ήταν βδομάδα ξεκούρασης :)
Η καλή μου  μανούλα έχει αναλάβει το 150% των δραστηριοτήτων μου. Ξυπνάω κάθε μέρα στις 9.00, η αννα έχει ξυπνήσει, έχει κατέβει σπίτι της μαμάς μου  όπου έχει φάει, αλλάξει, πλυθεί κτλ κτλ (ούτε τη σειρά δε θυμάμαι)
Το πρωίνό μου εμένα με περιμένει στο τραπέζι. Μετά εχουν σειρά διάφορες ασχολίες με καφέδες, ράψιμο, χόμπυ, βόλτες, βόλτες στο ίντερνετ κτλ
Το μεσημεριανό πάλι ετοιμάζεται μόνο του και όλα - όλα γίνονται με μαγικό τρόπο και αυτόματα
Αχ μανούλα... ας είσαι καλά! και ας είμαι και εγω τόσο καλη μανούλα όσο εσύ!!

Το Σάββατο πήγα για το καθιερωμένο ραντεβού με τη μαία. Μου είπε ότι το μωρό έχει μπει στη λεκάνη και τις προσεχείς μέρες μπορεί να γεννήσουμε :)
Ολα μια χαρά!!!

8 σχόλια:

mamalydia είπε...

Ντε Ευα τι καλα! Ειδες οι μανουλες σπεσιαλ που ειναι;;; Με το καλο κοριτσακι! Μπαινω καθημερινα να μαθω νεα σου :-)

mamalydia είπε...

Ντε=Αντε :-)

Σοφία είπε...

Mε το καλο Ευαγγελια!!!Αχ αυτες οι μαμαδες,ποσο σηαμντικες ειναι σε καθε φαση της ζωης μας!Εδω εγω,δεν τα εχω ολα οπως εσυ,αλλα οσο να 'ναι καποια πραγματα δεν τα κανω (κυριως με τα παιδια).Και σε 3 βδομαδες επιστρεφω στην Κω και σκεφτομαι ποσο πολυ θα μου λειψει αυτη η βοηθεια :-(.

Κι επιπλεον, σε βλεπω στην φωτο και σε ζηλευω...Κι απο τη μια λεω εκλεισα σαν μανα,αλλα απο την αλλη θελω ακομη ενα νινακι!

mariakrania802 είπε...

μανουλες Ευαγγελια μου!οτι κ αν κανουν ειναι απλα τελειες!
αντε να γεννησεις με το καλο το κοριτσακι σου και επειτα να διαωαζουμε διπλα το blog σου!
φιλακια πολλα

eudokia είπε...

Μπράβο με το καλό!!!

Μαμά στο Δρόμο είπε...

Άντε, με το καλό και μ' ένα γερό μωράκι στην αγκαλιά σου!

Ανώνυμος είπε...

Ax posa mou thimizeis!!!!!!!me to kalo koritsaki mou ena gero moraki !!!!I Anna sou tha ksetrelathei!!!!!Evi KOkori

___ είπε...

Μμμμ, υπέροχη φωτό...
Με το καλό!