Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Δωρο τοκετού

Αυτο το έθιμο πολύ μου αρέσει, αν και δεν το έχω εκμεταλευτεί μέχρι στιγμής.
Σκέφτομαι λοιπόν τί να πάρω για τον εαυτούλη μου που θα φέρω εις πέρας αυτό το θεάρεστο έργο του τοκετού. (ο άντρας μου δεν ξέρω ακόμα τί θα μου πάρει, δεν ξερω καν αν ξέρει αυτό το έθιμο, θα βάλω κανέναν φίλο του να του το θυμίσει)
Σκέφτομαι διάφορα αλλα νομίζω έχω κααταλήξει.
Θέλω ένα κόσμημα ... καλά διαβάζετε.. όχι από αυτά που φοράνε στους αρραβώνες (είπαμε δε με επηρέασε τόσο η εγκυμοσύνη), κάτι πιο... art .. αλλα και να θυμίζει την ημέρα...

Αυτό το σαιτ έχει πολύ όμορφα πραγματα αλλά πιο πολύ μου αρέσει αυτό

που  μπορείς να γράψεις πάνω στα κρεμαστά ημερομηνίες, ονόματα των παιδιών και άλλες λέξεις που έχουν μια ιδιαίτερη σημασία για την κάθε μαμά....

και σε κάτι πιο απλό με δέρμα

και με διάφορα σχήματα κρεμαστών
και άλλα παρόμοια που έχουν διαφορετική αλυσίδα, σχήμα, χρώμα κτλ

και φυσικά, όσο πιο μπούγιο.. τόσο πιο πολύ μου αρέσει εμένα :)

(και είναι και το πιο ακριβό.. όπως το περίμενα δηλαδή)

Εσας πιο σας αρέσει πιο πολύ;;

Α! αν έχετε ανακαλύψει Ελληνικό μαγαζί που να πουλάει κάτι παρόμοιο, ενημερώστε με. Εχω σκεφτεί να πάψω να ψωνίζω από το ίντερνετ για να υποστηριξω την εγχώρια αγορά (αρκεί να μη μας προκαλούν με τις τιμές και τη συμπεριφορά τους)

2 σχόλια:

MaNTaRiNi είπε...

Ψηφίζω το απλό με το δέρμα!!! Δεν ξέρω αν πιάνει αλλά εύχομαι με ένα πόνο!!!

Unknown είπε...

ευχαριστώ για την ευχή!!εχω πει.. άντε 3... αν είναι παραπάνω θα σηκωθώ να φύγω